Soutěžní příspěvky

Zamčeno 22 zpráv Volby

Soutěžní příspěvky

Do tohoto tématu umisťujte pouze své soutěžní příspěvky

Diskuze k obrázkům či případné dotazy směřujte do tématu Diskuze a dotazy

Re: Soutěžní příspěvky

Franc2320

Do soutěže, snad se líbí a pobaví :)

Re: Soutěžní příspěvky

AxyonicSim
Odpověď na tento příspěvek od moni
Aly

Re: Soutěžní příspěvky

Aly
Odpověď na tento příspěvek od moni
Môj prvý súťažný príspevok. :)

Čo to bolo?
Aký to bol zvuk?
To iba môj život
spôsobil ten hluk.
(Gayle Forman; If I stay)
Aly

Re: Soutěžní příspěvky

Aly
Odpověď na tento příspěvek od moni
...druhý. :)

Čo to bolo?
Aký to bol zvuk?
To iba môj život
spôsobil ten hluk.
(Gayle Forman; If I stay)

Re: Soutěžní příspěvky

TheStitch630
Odpověď na tento příspěvek od moni
Snad se budou fotky líbit... :)

Re: Soutěžní příspěvky

simuskaa58

Re: Soutěžní příspěvky

Simík 97

Re: Soutěžní příspěvky

mark
Odpověď na tento příspěvek od moni
Snáď sa vám môj pokus o čítanie myšleniek bude páčiť

Re: Soutěžní příspěvky

Franc2320
Odpověď na tento příspěvek od moni

Tady vkládám ještě jeden obrázek :D

Re: Soutěžní příspěvky

Riconbak
Odpověď na tento příspěvek od moni
Tady posílám můj první soutěžní obrázek :)

Re: Soutěžní příspěvky

BatInCave
Odpověď na tento příspěvek od moni

Tak se taky hlásím se soutěžními příspěvky :)

Re: Soutěžní příspěvky

Timian[ELEVEN]
Tiež pridávam pár obrázkov do súťaže.

Dopredu sa ospravedlňujem za kvalitu obrázku za to môže nastavenie .

Re: Soutěžní příspěvky

Riconbak
Odpověď na tento příspěvek od moni
Tak rozhodl jsem se, že přidám ještě další dva obrázky - prozatím snad stihnu vyfotit ještě nějaké dva se, kterými budu stejně spokojen jako již s nahranými :)

Re: Soutěžní příspěvky

TheStitch630
Odpověď na tento příspěvek od moni
A další 2 příspěvky do soutěže! :) Doufám že alespoň jeden z nich zaujme.. :)

Re: Soutěžní příspěvky

Barčíz14
Odpověď na tento příspěvek od moni
Na posledním obrázku se vidím v té "lamě" bez bubliny
Aly

Re: Soutěžní příspěvky

Aly
Odpověď na tento příspěvek od moni
...tretí. :)

Čo to bolo?
Aký to bol zvuk?
To iba môj život
spôsobil ten hluk.
(Gayle Forman; If I stay)
Aly

Re: Soutěžní příspěvky

Aly
Odpověď na tento příspěvek od moni
...štvrtý. :)

Čo to bolo?
Aký to bol zvuk?
To iba môj život
spôsobil ten hluk.
(Gayle Forman; If I stay)
Aly

Re: Soutěžní příspěvky

Aly
Odpověď na tento příspěvek od moni
Posledný :)

Čo to bolo?
Aký to bol zvuk?
To iba môj život
spôsobil ten hluk.
(Gayle Forman; If I stay)

Re: Soutěžní příspěvky

Riconbak
Odpověď na tento příspěvek od moni
Tak posílám další :) Doufám, že to nebude bráno nějak nevhodně :) Snad jsem to napsal dost slušnou formou, aby se tomu každý zasmál.

12