123456 ... 11

Re: Soutěžní příspěvky

Sebi
Ostatné: Make-up

Očný tieň z "tmavého mora"

Re: Soutěžní příspěvky

Sebi
Práca s obrázkami: Wallpaper

Pozadie pre pracovnú plochu pre ľudí , ktorí majú radi niečo strašidelnejšie. Dúfam, že to tu môže byť :)

Pre plné rozlíšenie - *Klik*

Re: Soutěžní příspěvky

Aronoele
Simíci a Mazlíčci:

Moje Elsa z Ledového království

Když jsem ji vytvářela, chtěla jsem aby byla přesně jako ta z animovaného filmu od Disney.
Má velké tyrkysové oči a "komiksový" obličej s malým nosíkem a roztomilými rty.
Je to čarodějka, statečná a trochu náladová. Má silnou osobnost a laskavé srdce. Jak se dá asi předpokládat, miluje zimu a vychutnává si radovánky ve sněhu

Pokud budete chtít, Elsa je ke stažení na mém blogu, kde si můžete prohlédnout i jiné fotky v lepším rozlišení  http://http://aronoelethesims.blogspot.cz/2014/05/elsa-frozen-princess-new-version.html

  Aronoele

Re: Soutěžní příspěvky

Sebi
Ostatné: Make-up

Znovu niečo strašidelnejšie - "Démonske oči"

Re: Soutěžní příspěvky

Nemesix
Práca s obrázky-Wallpaper
jednoduché pozadia na pracovnú plochu :) siminka je tiež vytvorená mnou...

Plné rozlíšenie: TU a TU

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Práce s obrázky - Wallpaper

Zde přidávám mnou vytvořený Wallpaper . Doufám že se líbí :)

Zde v pravé velikosti -  https://imageshack.com/i/nfeyqezj

Re: Soutěžní příspěvky

Dijcaa
Odpověď na tento příspěvek od moni
SIMÍCI A MAZLÍCI

Toto je Annabelle. Je romantická duša a jemne bláznivá. Miluje malinovo-jahodovú farbu ktorú nosí všade. Má svoj vlastný ležérny štýl, ale aj napriek tomu vždy rozžiari miestnosť do ktorej vstúpi. Keď bola tínedžerka, bezhlavo sa zaľúbila do miestneho casanovu, s ktorým vzťah nedopadol dobre. Vtedy si sľúbila že už sa nikdy nezaľúbi aby už nikdy nemala zlomené srdce. Z toho dôvodu je stále sama, lebo ešte nenašla svoju životnú lásku, ktorá by jej jej zlomené srdce poskladala dohromady.Napriek tomu stále dúfa, že aj napriek nepriazni osudu verí, že niekde vo svete na ňu čaká pravá a čistá láska.

Re: Soutěžní příspěvky

Dijcaa
Odpověď na tento příspěvek od moni
SIMÍCI A MAZLÍCI

Toto je Angie. Dievča s veľkým strachom zo života. Bojí sa nových vecí, a preto ju sťahovanie s najlepšími kamarátkami do nového mesta trošku vydesilo. Na druhej stránke sa jej to páčilo, lebo bude bližšie k svojmu frajerovi s ktorím každý deň pretelefonuje aj pár hodín. Angien strach zo života bol vykompenzovaný na veľkosti jej srdca. Veeeľmiii rada pomáha svojmu okoliu a stará sa o zatúlané zvieratká bez domov.

Btw. Angie veľmi rada aj pláva

Re: Soutěžní příspěvky

Dijcaa
Odpověď na tento příspěvek od moni
SIMÍCI A MAZLÍCI

Alexa. Po meste známa ako "Dievča bez emócií". Na základnej aj strednej škole vyčnievala z davu a preto bola terčom posmechu. Pár rokov plakala kaźdý večer potajomky do vankúša, len po čase jej už ani plač nepomáhal a začala sa z nej stávať ľadová kráľovná.

Re: Soutěžní příspěvky

Dijcaa
Odpověď na tento příspěvek od moni
SIMÍCI A MAZLÍCI

Bodrík, dokonalý štvornohý kamarát s netradyčne modrými očami.

Re: Soutěžní příspěvky

Aronoele
Odpověď na tento příspěvek od moni
Kategorie Pozemky

Starý opuštěný dům - squat

Tento dům jsem stavěla už dřív a sklidil úspěch u mě na blogu. Chtěla jsem postavit nějaký originální dům, tak trochu strašidelný, starý a s tajemnou atmosférou.
Býval to rodinný domek plný smíchu, ve kterém odrostlo hodně dětí... pak se jednoho podzimního večera stal dějištěm brutální vraždy a od té doby nemá stálé nájemníky... Občas se tu usadí tuláci nebo squatteři, ale nikdy ne nadlouho... Čím to asi bude?

Více fotografií exteriérů a interiérů pozemku v lepším rozlišení najdete na mém blogu:
http://aronoelethesims.blogspot.cz/2014/03/old-house-squat-living.html

Aronoele

Re: Soutěžní příspěvky

Aronoele
Kategorie Simíci a Mazlíčci

Hermiona Granger a Ron Weasley

Tuto dvojici snad netřeba představovat... Hermiona a Ron jsou mým oblíbeným milostným párem.
Dlouho k sobě hledali cestu, přesto je jejich láska silná a jsou příkladem toho, že se protiklady přitahují.
Vytváření Hermiony a Ronalda bylo pro mě zábavou a užívala jsem si pózování této dvojice ve hře...

Doufám, že nevadí, že přidávám více fotek, berte je prosím rovnou jako dva simíky (dva soutěžní příspěvky)

Pokud chcete vidět upravené snímky v lepším rozlišení, navštivte můj blog: http://aronoelethesims.blogspot.cz/2014/02/ron-harry-hermiona.html

Aronoele

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Práce s obrázky - Wallpaper

Přidávám další Wallpaper . Dal jsem si nad ním záležet a hodně mně to bavilo . Doufám že se vám líbí

Zde plná velikost -  https://imageshack.com/i/ns1g1rj

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
,,Pomoooooc, pomoooc, prosím pomozte mi, kdokoliv mi pomozte! Prosíím! Prosím, pomozte mi od toho ...!
Nikdo mi nechce pomoct, nechce se mnou mít nic společného, s obludou? Ok, jak chcete, vy zato zaplatíte! Těšte se, začnu vám jíst mozky za živa! Chachachachaaaa.

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
Toto je siminka Eshley Haley a je pravá holka z venkova. Ve 21 letech se přestěhovala do svého domku s koníkem Elizabeth. Esh je charismatická, miluje koně, přírodu, knihy a horko. Na 1. fotce se nechala vyfotit u sena se svým nejoblíbenějším oblečením. 2. fotka vystihuje, jak Esh jde na ples. Ale musí si všímat Elizabeth, protože si žádá o pozornost. Takže na ples se asi nejde. A na 3. fotce se Esh koupe v moři a chtěla si tento moment uchovat navždy.

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Práce s obrázky - Wallpaper

Zase přikládám další Wallpaper který jsem vytvořil . Doufám že se líbí

Zde v originální velikosti - https://imageshack.com/i/nl0tovj

Re: Soutěžní příspěvky

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od moni