Soutěžní příspěvky

Zamčeno 217 zpráv Volby
12345 ... 11

Re: Soutěžní příspěvky

Sebi
Ostatné: Oblečenie
Ak by som mohol , tak zapájam do súťaže aj svoje tričko Arctic Monkeys - hudobná skupina

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci :
" Ahoj , jmenuji se Patrick a je mi 13 let . Jsem kamarádský a miluji hudbu . Už od mala jsem hrál na xylofon .      Od 6 let se učím hrát na piáno . Nyní , když máme ve škole slavnosti , obvykle hraji v orchestru sola . Události umím udělat větší než jsou .

Moje přítelkyně se jmenuje Chiara . Taky je jí 13 let . Chiara je strašně překrásná . Je chytrá ráda si čte knihy a je hodně vtipná . Sice jsme spolu teprve měsíc a půl , ale myslím že je to ta pravá . "

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
,,Vítejte zpět u dalšího vydání časopisu NatandAnn. Jak už víte z předchozího vydání časopisu, hledáme zajímavé lidi se kterými chceme udělat rozhovor. Tentokrát tu máme rozhovor s Romankou Lee. Svěřila se nám velmi důvěrně o svých problémech, kariéře, rodině a mnohem více:"
,,Mé jméno určitě uvedete v titulku, ale i přesto se představím. Jmenuji se Romča Lee a je mi 19 let. Bydlím ve městě Union Cover společně s kamarádkami, ale jejich jména neuvedu. Přiznám se, že jsem strašně ukecaná, takže tento rozhovor by pro mě neměl být problém, ale dnes se mi nějak do povídání nechce. Ale když už jste přišli, rozpovídám se vám více. K ostatním lidem jsem hodná, ale když mám nepřítele, jsem k němu hodně ošklivá. S věčinou skupinou lidí se snažím přátelit, ale když je někdo na mě protivný, dál si ho nevšímám. Žádnou rodinu nemám, jelikož mě opustila. Říkali, že jsem zlomyslná a už se mnou nechtějí mít nic společného. Už nějaký čas přemýšlím co dál v životě. Několikrát jsem uvažovala o sebevraždě, ale když má na ten den dojít, vždy ustoupím. Jenže nevím co dělat, jsem úplně na dně a kamarádky se mnou momentálně také nechtějí mít nic společného. Zkoušela jsem se spojit s výchovnou poradkyní z bývalé školy, ale ta mi nedokázala pomoct. Vím, že mám před sebou dobrou kariéru, jsem lékařka, ale kamarádky v práci nemám, a tak budu dále uvažovat, co v životě dál dělat.''
,,Tak to byl rozhovor s Romankou Lee, pište reakce k Romančiínu pohledu na svět na naše internetové stránky. Těšte se na další díl, rozhovor bude exluzivně se zpěvačkou Emili Coolins."
Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
Ooooo, našli jsme staré dokumenty o Marii Antoinettě. Píše se tam, že byla snobská, chamtivá, kecalka a skvěle líbala. Prý hodně ráda četla, četla skoro pořád. Nosila různé šaty, ale měla 3 nejoblíbenější. Účes si moc neměnila, byla ráda, když měla alespoň v něčem jistotu. Dochovaly se nějaké obrazy, kde Antoinetta stojí na zahradě v krásných šatech, a ty obrazy byly nejspíše z různých dnů, protože má vždy jiné šaty. Byla vdaná za Ludvíka XIV., ale do dokumentů si stěžuje, že skoro vůbec nebyl doma a choval se k ní jako ke služce. Dál dokumenty končí ... Můžeme si jenom domýšlet, co se asi stalo poté, ale každopádně to už navždycky bude záhada ...

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
,,Vůbec nevím, co vám mám o mně povídat. Jsem strašně líná, ráda vařím, strašně ráda zpívám a až vyrostu, chtěla bych být zpěvačkou. Dále si ráda hraji a miluji zimu. Chtěli byste vědět něco o mém soukromí? Rodiče jsou rozvedení a bydlím s matkou v Paříži. Mám 2 bratry, Olivera a Michala. Francouzštinu ovládám dobře, ale dobře mluvím i anglicky. Ve škole nemám žádné kamarádky, protože mám samé 1. Nadávají mi do šprtky, ale já si toho nevšímám. Nevím, co byste ještě chtěli vědět, to bude nejspíše vše."

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Berrie
Simíci a mazlíčci:

Siminka Ellis, už od malička toužila být slavná. Proto se přihlásila do soutěži To model, doufá že vyhraje ale zatím není nic jasné.

(Ke stažení i na mám blogu)

Re: Soutěžní příspěvky

Berrie
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Simíci a mazlíčci:

Ahoj, já jsem Dyenne a jsem CRAZYYY! :D (Nwm co má psát XD)

(Více fotek v lepší kvalitě+upravené)

Re: Soutěžní příspěvky

Ahoj Berrie,

doplň ke svým příspěvkům kategorii, za kterou soutěží.

Pokud soutěží v kategorii Simíci a mazlíci, vyfoť Siminky ve hře. Tyto obrázky nestačí.

Hodně štěstí

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci :
,, Zdravím , mé jméno je Russel Front . Je mi 16 let . Chodím na jazykovou střední školu . Na ní se učím   angličtině , italštině a francouzštině . Jsem strašně upovídaný a přesvědčivý . Mojí bratři Stefan a Kearney
říkají že jsem z nich ten nejchytřejší a i nejpohlednější . Rád fotografuji a fotím vše zajímavé . Jednou bych chtěl podniknout cestu po světě "

Re: Soutěžní příspěvky

Makysek1989
Soutěžní kategorie : Simíci a Mazlíci

Ahojík jmenuji se Marissa a jsem modní návrhařka ... Miluji sílene moc kvetiny že se ve volnem čase vnich musím válet  . Strašně moc mě bavi i vareni, pecení, atd..uklízeni jsem hold žena domacnosti. Hodně času trávím i s mým manželem (Ryan) kterého moc miluju a planujeme spolu miminko uz se nemuzu dočkat :) Mám strašne moc spokojený život nemuzu si nanic stěžovat

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci :
,, Vítám čtenáře Sim Fashion Magazine . Mé jméno již jistě musíte znát , ale nebude na škodu ho zopakovat . Jmenuji se Therresie Flation a jsem top modelkou SimFashu . A co bych vám měla o sobě říct ?! Tak jedině to že jsem naprosto překrásná a s tím se nemohou smířit mé kolegyně modelky . Proto o mě nestydatě říkají že jsem snobka a loudilka  . Ale sportovci , herci a jiné superhvězdy o mně říkají že jsem skvělá společnice na noc . Již jsem hrála v několika divadlech ale žádné neocenilo můj talent . Ale jistě vás nezajímá to úžasné na mojí osobnosti . Jsem strašně zbabělá . Bojím se tmy , vody a rychlému stárnutí . Tady dávám svojí novou fotečku . Až tak se divím že nejsou kolem mně fotografové

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci :
,, Zdravím všechny ! Jsem Indonesia Battleprooff a velice ráda sportuji . Jsem zastupitelka národního reprezentačního týmu naší země v Olympiádě . Miluji jak horko , tak i zimu . V létě hraji fotbal , baskettbal a plavu . Jako ranní rozcvičku volím běh do potravin a zpátky . V zimě jezdím na snowboárdu a bruslím na ledě .
Ráda i vařím . Umím upéct i výborný venkovský chleba . Pokud by jste měli chut , ráda vás uvítám u sebe doma "

Re: Soutěžní příspěvky

Berunka
Simíci a mazlíčci:

„Ahoj, jmenuji se Alexandra McCurdy. Nedávno jsme se odstěhovaly se sestrou od rodičů. Teď bydlíme na Isla Paradiso, ale já většinu času trávím v zahraničí. Jsem totiž dobrodružka, mým snem je prozkoumat 6 hrobek v Egyptě, Francii a Číně. Také jsem víla a ráda si tropím z lidí žerty, nedávno jsem třeba přebarvila sestře hlavu na fialovo, zkrátka mám smysl pro humor. Spoustu lidí o mně říká, že mám také uměleckou duši, protože hezky maluji. Ale také velmi ráda fotím a celkem mi to jde, jsem prostě rozená fotografka. Nedávno jsem se vrátila z Francie, kde jsem se dala do kupy s jedním mým kamarádem. Teď momentálně jsem v Číně a zrovna jsem získala super sekeru na rozsekávání kamenů. A tady přikládám pár fotek, ale fotila to moje sestra, takže nejsou úplně dokonalé. Alex se loučí.“

Re: Soutěžní příspěvky

Nemesix
Tento příspěvek byl aktualizován .
Símici a mazlíčci
Toto je Hayley, veľká cestovateľka a milovníčka nadprirodzena.
Je na prvý pohľad krásna, no žiaden vzťah jej dlho nevydržal.
To preto lebo nenašla svoju spriaznenú dušu.
Nikto ju totiž nevie pochopiť, hlavne jej vidiny a správanie v niektorých prípadoch.
Nadprirodzeno ju úplne pohltilo. A nielen psychicky ale už aj fyzicky...

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
Jmenuje se Troly Geez a miluje krasobrusleí nadevše, takže je zřejmé že miluji i zimu, ale v létě je jí také fajn. Žije se svým přítelem Danem, šesti měsíční hločičkou Elizabeth a králíčkem Amandou. Její rodiče bydlí na hausbotu v Guinejském zálivu. Teď momentálně plují po oceánech, ale přístav mají v zálivu. Troly s rodinou bydlí v Anglii na chatě s výhledem na moře. Troly jezdí na soutěže s krasobruslením, ale i když nevyhraje, je šťastná že si mohla zabruslit. Dnes jela až do Prahy za kamarádkou a zabruslila si na jejím rybníce za domem. Když už u ní byla, ukázala jí svoje "šťastné šaty". Kámoška se časem chce naučit bruslit jako Troly, ale zatím jí to moc nejde.

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

mike32116
Kategória Simíci a Mazlíci Obrázok nájdete aj tu

Re: Soutěžní příspěvky

mike32116
Kategória Simíci a Mazlíci Obrázok najdete aj tu

Re: Soutěžní příspěvky

mike32116
Kategória Práce s obrázky Obrázok nájdete aj tu

Re: Soutěžní příspěvky

mattysims
Kategória Prace s obrázky.

Matty_Sims_Rozvrh

Obrázok nájdete aj na mojom webe. Tu je môj web.
Matty :)

Re: Soutěžní příspěvky

MarekR1104
KATEGÓRIA VIDEO

Pridávam do súťaže video, ktoré dokazuje že každý sme iní, ale aj tak sme len ľudia. Je jedno či budeme premrhávať svoj čas tým že budeme sedieť doma alebo pôjdeme si aj kúsok užiť život. No mne to jedno nieje :) Život je boj! Život sú sny! Život sú kvapky potu, aby sme sa niekde dostali! TOTO JE ŽIVOT :) Dúfam že sa bude páčiť :)

https://www.youtube.com/watch?v=CIN-7xBXLJo&feature=youtu.be

EDIT ADMIN: vložila jsem Ti video přímo do příspěvku

12345 ... 11