Soutěžní příspěvky

Zamčeno 217 zpráv Volby
1234 ... 11

Soutěžní příspěvky

Do tohoto tématu umisťujte pouze své soutěžní příspěvky

U výtvoru uveďte soutěžní kategorii a krátce ho představte.

Diskuze k obrázkům či případné dotazy směřujte do tématu Diskuze a dotazy

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
Emilie Dauther je primadona, ale snaží se zapadnou mezi ostatní. Dále je perfekcionistka, přemítá svůj život, má pochopení pro umění a lidé říkají, že skvěle líbá. Ve 20 letech se musela odstěhovat od rodiny, protože ji nepřijmuli takovou, jaká je. Nyní bydlí v malém, útulném domečku, vedle kterého má louku. Na louku ráda chodí, když si chce v hlavě srovnat své myšlenky.

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Sebi
Ostatné: Make-up
Lesk na pery

Re: Soutěžní příspěvky

Práca s obrázkami: Kalendár

Ide o môj POSLEDNÝ projekt, vytvorený v hre The Sims 3. Týmto ukončujem svoju tvorbu v tejto hre a dúfam v svetlejšie zajtrajšky pri hre The Sims 4. (To je zároveň aj dôvod prečo som sem tak dlho nevliezol. Už jednoducho nemám nervy pre neustálu náladovosť hry. Tvorby som sa vzdal úplne a ak hrám, tak jedine druhý diel.) Ale to bolo trochu OT.

Vytvoril som ročný kalendár s tématickými výjavmi simíkov z hry The Sims 3. Každému ročnému obdobiu sú priradené tri mesiace a v rámci nich jedna séria fotografií. Teda jednu sériu tvoria tri fotografie/mesiace.

Kalendár som vytvoril rovno v 4 rôznych jazykoch. Stiahnuť si teda môžte kalendár v jazyku slovenskom, českom, anglickom a ruskom. Linky odkazujú na uloz.to na plné verzie kalendárov vo formáte BMP:

Slovenská verzia
Česká verzia
Anglická verzia
Ruská verzia

Ak kalendáre nechcete sťahovať, ale si ich iba prezrieť, môžte tak učiniť u mňa v albumoch Picasa:

Slovenská verzia
Česká verzia
Anglická verzia
Ruská verzia

Nasledujú kolážové NÁHĽADY kalendárov.

Slovenská verzia: http://goo.gl/xPoYjg

Česká verzia: http://goo.gl/yb2pM0

Anglická verzia: http://goo.gl/UuNVD1

Ruská verzia: http://goo.gl/lQWKqc

Pripomínam že kalendáre si môžte zadarmo stiahnuť na hore uvedených linkoch v PLNEJ kvalite. Obrázky tu zobrazené uploadom a kolážou stratili svoju kvalitu, preto neodrážajú svoj skutočný zjav.

Re: Soutěžní příspěvky

Dedep
Odpověď na tento příspěvek od moni

POZEMKY

Obytný dům na pozemku 64 x 64. 2 patra a podzemní garáž + několik dalších parkovacích míst pro návštěvy. Dům je postaven na podestě a na zahradě je zahrádka, rybník (jezírko), dětské hřiště a místo pro sezení venku. V 1. patře je ložnice s dětskou postýlkou, pokoj se dvěma lůžky, 2 koupelny a zabudovaný bazén. V přízemí je koupelna, kuchyň s jídelnou, zádveří a obývací pokoj a velikou "plazmovkou".

Re: Soutěžní příspěvky

clea97
I když nepočítám, že vyhraji zkusím sem dát svou siminku:
Simíci a mazlíčci:
Christie Esicsson

Už o od mala o ni říkali, že je šikula a nyní spravý vše,co se rozbije. Je pořádná a velká milovnice zvířat. Ráda cestuje do Egypta, takže jedou z ni bude slavný dobrodruh. Pokud ji budete chtít rozesmát dejte pozor, je mrzutá a nechce si to přiznat. Bydlí na pobřeží, blízko baru s karaoke, ve skromném domečku se svým starším bratrem Edem. Když má čas nebo chuť a není zrovna v cizině, jde rybařit, aby měli co k jídlu.

Re: Soutěžní příspěvky

Dedep
Odpověď na tento příspěvek od moni

POZEMKY

Tento obytný pozemek stojí na parcele 20 x 30. Je určen pro jednoho či 2 mladé nebo dožívající simíky, ovšem bohaté. Není uspůsoben pro rozrůstající se rodinu. Má 2 koupelny, 1 ložnici, obývací pokoj s kuchyňským koutem, garáž, zádveří a 3 balkony. Tento dům je bez zahrady, má jen předzahrádku.

Re: Soutěžní příspěvky

Dedep
Odpověď na tento příspěvek od moni

POZEMKY

Tento obytný pozemek je umístěn na parcele 30 x 30. Je určen pro velkou rodinu. Například prarodiče, rodiče a 2 děti. V přízemí jsou 2 koupelny, a opticky rozdělená místnost na obývací pokoj a jídelnu s kuchyní. V prvním patře jsou 2 ložnice a 2 koupelny. V posledním, druhém patře jsou 2 pokojíky pro děti (teanagery). Tento dům má velikou zahradu s bazénem, houpačky a gril se stoly.

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Siminky a mazlíčci:
Toto je má 1. siminka s neoficiálními downloady Natálie. Nechává si říkat Natt nebo Naty, ale nesnese Natka. Je nadšenec do vozidel, miluje léto víc než svého přítele, ještě více ale miluje mazlíčky.Dále je knihomolka a je vegetariánka. Nejraději čte hororové románky. Pracuje jako začínající herečka, ale po společenském žebříčku stoupá velmi rychle. Má ráda palačinky s jahodami, a nejraději si je dá v létě na zahradě.

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Makysek1989
Ahhoj takže tuto je můj uplně první projekt :D a soutež :) tak sem se snažila koukala jsem jsou tu krasne vytvory tak sem tez neco zkusila treba se to bude hodit do školy studentům na pristí ROK :D :D :D můj Simikovský ROZVRH HODIN :D

tu jsou odkazy v plne velikosti

http://img.janforman.com/LogoTheSims4Gamellllqnu1.jpg
http://img.janforman.com/Rozvrhhodin1nn53.png

tak snad se vám budou líbit :D

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci:
,,Jmenuji se Rosalia Stewart a je mi 18 let. Uznávám nadpřirozeno, ale někdy jsem pěkně dramatická. Jsem nešikovná, ale i přesto mám za sebou plno vztahů, takže se považuji za beznadějnou romantičku. A co si o mně myslí ostatní lidé? Že jsem kecalka. No jo, už to tak holt bude. Ráda trávím čas v přírodě, ale jít nakupovat, to nikdy neodmítnu. Naše rodina je celkem bohatá, ale já jsem se chtěla postavit na vlastní nohy a tak jsem jejich peníze do života odmítla. Jedou bych určitě chtěla děti, ale nejdříve si chci dodělat vysokou školu.''

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Berrie
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci:

Siminka Joanna dříve bydlela v malé vesnici Riverview, ale z důvodu rozvodu rodičů se již v jejich 10 letech  odstěhovala, s její matkou do Sunset Valley kde bydlí doposud.
(Přikládám její fotku podle pravidel ne upravenou a však jako "bonus" i upravenou. Doufám že to nevadí.)

Práce s obrázky-Rozvrh hodin:

(Obrázky v lepší kvalitě)

Re: Soutěžní příspěvky

clea97
Odpověď na tento příspěvek od moni
Moni může to být takto?
Simíci a mazlíčci:
,,Zdravím. Jsem ještě teenager a jmenuji se Iris. Když je mi smutno použiji svou hůlku a tak trochu si pohrávám s magii, takže se považuji za čarodějku. Miluji přírodu a moc ráda rybařím na nešem rybníčku, můj nejtězší úlovek byl zatím tuňák (34,45kg), protože je nyní zima nemohu nic pěstovat, ale jakmile příjde jaro začnu pěstovat, jednou bych bych chtěla být zahadniví roku. Miluji pořádek a v domě musí být proto stále uklizeno. Po střední škole se chystám jít na Vědeckou a zdravotní medicínu. Po dodělání vysoké školy, půjdu pracovat do místní Vědecké fakulty. Líbí se mi bílá barva, k jídlu mám ráda palačinky a ráda poslouchám pop."

,,Jak vidíte na první fotce, jsem já s našema třema kočkama. Enie je líná, ale pořádná kočka, zrovna je na mém klíně, lenoška jedna, je to moje kočka. Měla bratra Gronze, ale začal napadat Čertíka, tak jsme ho museli dát do útulku. Po mé levici na gauči sedí velice dobrodružný kocour Čertík. Je hrdý, ale pořádný kocour, který rád vítá mě a mámu, když příjdeme z venka. Po mé pravici na zemi je naše plachá, stydlivá a líná kočka Míca. S Čertíkem tvoří harmonický pár, mimo Enie a Gronze už žádná koťata neměli."

,,Moji hvězdou je moje klisna Clover. Velice chytrá, obratná a rychlá, ale hrozně hlasitá. Ráda na ni jezdím, ale ještě to moc neumím, proto se na ní teprve učím jezdit, i když jsem zní už několikrát spadla. Moji mámě jsem neřekla, že ji jdu koupit a proto jsem dostala vynadáno a pokud se oni nebudu starat , půjde zpět prodat, ale koupila jsem ji jinak za své našetřené těžce peníze z kapesného."

,,Toto je moje máma Alisa Molbach. Je také čarodějka. Po smrti mého táty se stala chladnou pro všechny chlapy, i když už má svou tajnou lásku Klaudináns Žubřicha. Máma je velká knihomolka a snží se vypadat hezky, proto je vegetariánka. Nedá se sní normálně moc mluvit, protože je strašně dětinská, má oči fotografa, vše fotí co vidí a moc pořád něco dělá s počítačem a tak si zasloužila přezdívku Počítačová čarodějka. Pracuje jako Členka městské rady."

,,Bydlíme v patrovém domě blízko Květinového institutu wellness, lidé zde pracují jako vědci a lékaři. Máme stáj pro jednoho koně a malý rybníček, vedle domu je připravená zahrádka pro mé potřeby. Naproti našemu domu bydlí nějaká rodina Durwoodovi. Neznáme je, ale věšinou nás pomouvají, protože se dívají přímo k nám na zahradu a něco si říkají. Děkuji za pozornost, tak tohle je moje malá rodinka."

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
Toto je moje oblíbená siminka jménem Annie Fraps. Zatím není plnoletá, ale za 3 roky jí bude 18, takže teď jí je 15. Annie to ve škole velmi jde a kamarádky jí považují za génia. S počítačemi to umí velmi dobře, ale jít ven jí samozřejmě nevadí, možná se má venku lépe než u počítače. Měla již spoustu nabídek na rande, takže kluci jí berou za neodolatelnou, ale Annie buď nabídku odmítla, nebo podruhé už s ním nešla. Teď již odmítá všechny nabídky, jelikož čeká na lásku na první pohled. Bydlí na Islandu ve městě Reykjavík s matkou jménem Natalia a otcem Michaelem. Má 2 domácí mazlíčky, které má už od mladého dětství, takže mazlíčci jsou již staří. Jako první měla fenku Sophi, která je zlatý retrívr a je velmi přátelská. 2. pejsek kterého Annie má je také fenka, ale tentokrát čivava se jménem Amanda. Je sice zima, ale to Annie nebrání tomu, aby nemohla vyrazit na pláž vzpomínat na krásné okamžiky v létě.

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Nemesix
Simíci a mazlíčci:
Táto siminka má za sebou veľmi búrlivu minulosť. Volá sa Jenna. Bola najlepšou speváčkou v celom New Orleans.
Každý večer spievala a získavala obdiv mnohých ľudí. Aj jedného chlapíka menom George.
George bol veľmi tajomný a to ju najviac priťahovalo. Jenna bola veľmi odvážna a tvrdohlavá žena, no láska ju zmenila a zaslepila.
Zaľúbila sa do Georgea, aj napriek tomu že vlastne nevedela aký je. Až na jeden deň, na ktorý nikdy nezabudne.
Na deň ktorý jej zmenil celý život.

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Pozemky

"Dobrý den . Mé jméno je Nancy Peaglová a jsem realitní makléř . Rozhodla jsem se vás provést po domě který chcete zakoupit . Tak můžeme vyrazit ! "

"Dům byl postaven architektem Ericem Barbecue . Jak možná i víte Eric Barbecue je i umělec a podle tohoto domek zařídil . V domě se nachází jedna ložnice , menší koupelna , kuchyně a prostorný obývací pokoj se spojenou jídelnou .Na zahradě se nachází altánek s grilem a posezením , jedno stání pro auto a menší jezírko.Samozřejmě nesmí chybět keře a květiny . "

"Jakmile vejdete dovnitř , vstoupíte do obývacího pokoje a jídelny zároven .V obývacím pokoji se nachází 3 závěsné pohovky , prosklený stůl a televize . Za polo stěnou se nachází menší jídelna pro dva ."

"Z obývacího pokoje vcházíte do kuchyně . V kuchyni jsou dva sporáky , lednice , mixér , mikrovlnná trouba a kávovar . "

Z kuchyně můžete bud vejít do ložnice do koupelny . My si nejprve ale prohlédneme koupelnu . V koupelně jsou dvě sprchy , jedna vana  , dva umyvadla a zrcadla a jeden záchod . "

"A nyní vcházíme do ložnice . Je tu postel pro dva , jeden šatník , dvě nástěnné knihovny , pracovní stůl ze židlí , notebook . Jelikož je Barbecue umělec , v pokoji vystavěl domácí studio . Proto se tu nachází malířský stojan a 3 barevné skleněné židle . Moc vám děkuji za pozornost " :)

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
Tak toto je Jessie Fake. Je jí 21 let a bydlí v Londýně. Jess je smutná, protože se rozešla se svým přítelem (Oscarem) a to má teď dopad na její chování. Jess nemůže vystát děti, protože je po ní Oscar chtěl. Má strach ze závazků a strach z nahoty. Toto všechno pociťuje jenom kvůli Oscarovi. Už od mládí má strach z vody, jelikož se jako malá málem utopila. Její poslední vlastností je, že je rodinný tip. V jejích 17 letech se jejich rodiče zabili při autonehodě. Tehdy s nikým nemluvila a zhubla na 42 kg. Dostávala se z toho opravdu těžko. Teď se musí starat o svou pětiletou sestřičku, ale psychicky to stále nezvládá ...      Jedině venku dokáže být alespoň trochu klidná, to trauma jí poznamená na celý život ...

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

Natally21
Simíci a mazlíčci:
,,Ahoj! Jmenuji se Rosalie (Rose) Fake a jsem sestra Jess Fake. Je mi 5 let a strašně moc se stydím. Prý při spaní chrápu a jsem veliký spáč. Oblečení mi vybírá sestřička, protože maminka s tatínkem už s námi nejsou. Dlouho jsem to nechápala, proč už u nás nejsou. Teď už jsem ale větší, tak to asi chápu. Moc se mi po nich stýská. Pamatuji si, jak mi maminka četla pohádky na dobrou noc a každý večer mě líbala na čelo. Někdy si s rodiči povídám, přes anděly a Boha. Jess je moc šikovná: vaří, uklízí, stará se o mě, a ještě stíhá brigádu. Dříve k nám chodil jeden pán, ale ten už k nám nechodí, nevím proč. Jessi často pláče, ale když k ní přijdu, dělá jakoby nic a ze všech sil se snaží slzy zakrýt. Nechápu proč?! Když chce někdo plakat, ať pláče, má na to právo. Když se někdo chce smát, je to to samé, tak proč se dospělí snaží své neveselé city skrývat?''

Natally21<3

Re: Soutěžní příspěvky

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Simíci a mazlíčci:

"Ahoj ! Mé jméno je Francesca Tertwilliger , ale kamarádi mi říkají Frán . Pocházím z Itálie , z Toskánské vesničky zvané Tertwilliger . Můj otec je tamní starosta . Odstěhovala jsem se když mi bylo 21 let abych si splnila svůj sen který jsem měla odmalička . A to jediný sen který mi vydržel - stát se mistryní světa v jezdectví . Můj dopisovací kamarád Logan má vlastní ranč ve kterém odchovává koně a já jsem si vybrala jediného který mi hned padl do oka a to Irashe . S Irashem jsem už dva roky .

Na této fotce jsem společně s Irashem . Ale dost řečí měla bych konečně povědět něco o sobě . Jak už vyplývá miluji koně a i když pocházím z venkova jsem docela šik . Jsem moc stydlivá stejně jako Irash a pro to jsem radši sama s koni . I když se to moc nezdá , nesnáším maso ! Jednou když jsme byly v restauraci , tak inspekce oznámila že tam měly konské maso na čemž jsem se rozhodla že maso do mě nikdo už nikdy nedostane . Také ráda chodím jen tak do lesa a zahradničím abych měla bio zeleninu a ovoce . Irash je můj nejlepší kamarád i když je to zvíře . Oba máme tak vyvynutý vztach že jsem už zvládly vyhrát Sunsetské derby
Doufám že vyhrajem i celosvětové derby "

Re: Soutěžní příspěvky

Ostatné: Make-up

Lesk na pery  (netuším , že čo tu mám viac napísať  )

1234 ... 11