Soutěžní obrázky

Zamčeno 15 zpráv Volby

Soutěžní obrázky

Do tohoto tématu umisťujte pouze obrázky. Svůj výtvor můžete samozřejmě představit.
Diskuze k obrázkům či případné dotazy směřujte sem

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Diskuze-a-dotazy-td5713209.html

Re: Soutěžní obrázky

sasha999
Tento příspěvek byl aktualizován .
tak toto je čarodejnícka stredná škola

 tu práve naši mladí čarodejníci sa učia robiť elixíry

 a po elixíroch im nasledovala miesto čítania trocha praxe s húlkami transfigurácia

po tom dlhom čase trávenia v škole si išiel jeden z čarodejníkov zalietať na novej metle Nimbus 2001

EDIT Moni :  všechny obrázky i s texty přesunuty do jednoho příspěvku

Re: Soutěžní obrázky

sasha999
Tento příspěvek byl aktualizován .
EDIT Moni : přesunuto do jednoho příspěvku

[...]

soutěž o the sims 3 studentský život

Martinka51

EDIT Moni : upravila jsem Ti velikost obrázků

Re: Soutěžní obrázky

Elajna_
Odpověď na tento příspěvek od moni
Jak tak koukám soutěž je v plném proudu a zatím samé zajímavé fotky tak se přidám i já.

Inspirovala jsem se trochu naší školou a fotkami co jsem našla na netu, taky jsem hodně používala downloady.. hlavně ze stránek co jste přidali tady na fórum. Tak snad se vám moje škola bude líbit.

Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Soutěžní obrázky

Glambert
Odpověď na tento příspěvek od moni
Toto je moja škola. Dúfam že sa bude páčiť

 I’m coming alive. A life that’s always been a dream. I’ll wake up now and live

Re: Soutěžní obrázky

majuska.d
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od sasha999
  Toto je moja škola, dúfam že sa ti bude páčiť :)

EDIT Moni :  upravila jsem Ti velikost obrázků

Re: Soutěžní obrázky

Nemesix
som tu nová, tak neviem ako to tu chodí,.ale chcela by som sa zúčastniť súťaže :) keby niečo robím zle, prosím upozornite ma :)
Toto je moja škola- trocha fantazijná-mimozemská :D kvalita je trocha zlá,.ale dúfam že to nevadí :)

Trieda :)

Jedáleň

Re: Soutěžní obrázky

SimTerka
Toto je soukromá umělecká škola

(Vzadu je bazén a grilovací prostor)

Třída

Knihovna

Jídelna

Hudební místnost

EDIT Moni:  Upravila jsem Ti velikost obrázků.

Škola Vědy

Ferygery
Odpověď na tento příspěvek od moni
Drazí moderátoři a čtenáři dovolte abych vám představil svojí ,,Školu Věd"

Tohle je naše jídelna.
Školní jídelna

Učebna praktických pokusů.
Učebna praktického cvičení

Pohodová učebna medicíny.
Pohodová učebna medicíny

Učebna antropologie.
Učebna antropologie

Celá budova Školy Věd
budova Školy Věd

+ malý bonus, fotka našeho ředitele :)
A ředitel školy
František Gerát

Re: Soutěžní obrázky

Suelicious
Odpověď na tento příspěvek od moni
Tak moja škola do súťaže. Jedná sa o menšiu doučovaciu školu pre čarovné bytosti :)

Vstupná hala

Spodné poschodie

Záhradka a oddychové miesto

Škola :) obrázky do soutěže...

Dadddulka
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahojte :) zdravím vás všechny...Chtěla bych vám ukázat mojí školu, upřímě ve stavění pozemků, domu atd. nejsem moc dobrá, ale za zkoušku nic nedám :)

Tak tohle je budova školy :)

Učebna mého "oblíbeného předmětu" :D (Kdyby někdo nepoznal je to učebna matematiky :D )

Něco pro oddych taková zimní zahrada kde si studenti pěstují ovoce, zeleninu, kytky, a tráví tam čas o přestávkách :) (Kéž by jsme měli něco takového ve škole i my :) )

Kabinet učitelky a ředitele :o)

Počítačovka :)

Strašně mě mrzí, že těch fotek nemůžu dát více :| Tak vám prozradím co v ní dál je :) například: Učebna chemie i s laboratoří :D , knihovna, tělocvična, školníkův "kumbál" :D , učebna přírodopisu, jídelna, překvapivě záchody, nevím jestli je na první fotce vidět i malé hřiště s ohništěm.

P.S.:Hodně štěstí při výběru té správňácké školy :)

Re: Škola :) obrázky do soutěže...

Soutěž je uzavřena.

Během dnešního a zítřejšího dne tým ASP vybere tři školní pozemky.
Výsledek bude zveřejněn dnes či zítra, tedy 30. 3. až 31. 3. 2013  v tématu

"Vyhlášení vítězů"

Hodně štěstí všem soutěžícím a děkujeme vám za vaši účast.