Soutěžní obrázky

Zamčeno 49 zpráv Volby

Soutěžní obrázky

Do tohoto tématu umisťujte pouze obrázky. Svůj výtvor můžete samozřejmě představit.
Diskuze k obrázkům či případné dotazy směřujte sem

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Diskuze-a-dotazy-td5711462.html

Re: Soutěžní obrázky

Totodile7625
Dovolím si teda pridať 5 svojich fotiek z jesenného parku pre všetky vekové kategórie.

V nádhernom a čistom prostredí lesíka sa môžte venovať rôznym aktivitám. Čo takto sa skĺznuiť na šmiklavke, alebo skočiť na hojdačku? Vaše deti to určite ocenia.

Alebo podporte mladých a nádejných umelcov. Sadnúť si medzi sromy a započúvať sa do rytmov jesene je jednoducho relax.

Posedenie s priateľmi pri ohníku sa nevarovná ničomu.

A v konečnom dôsledku je predsa nádherné vychutnávať si jeseň života v kľude a pokoji.

Re: Soutěžní obrázky

Daxilover
Mám 2 obrázky :) dosť dlho som nad tým pracovala :)

EDIT: Moni

Upravila jsem Ti velikost obrázků.

Re: Soutěžní obrázky

Cink Sims
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Tady je můj park a k němu 5 fotek :) Moje nejoblíbenější RO je Podzim :) Snažil jsem se - zabralo mi to hodinu..

EDIT: Moni

Upravila jsem Ti velikost obrázků.
Hrál jsem, hraju a vždycky budu hrát The Sims!

Re: Soutěžní obrázky

mareckuo11
Odpověď na tento příspěvek od moni
Park
Park01
Park02
Park03
Pláž
Plaz01
Plaz02

Marek Rástocký

Re: Soutěžní obrázky

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .
Zde si dovolím přidat pár fotek k mému parčíku do soutěže

Klidné místo na rybaření s přírodním pramínkem čerstvé minerální vody.

Děti si tu mohou zablbnout na malém, ale útulném hřišti mezi stromy.

V chladném dni se můžete ohřát u ohně a udělat si vynikající marshmallow.

Můžete si sednou na lavičku a užít si radovánky s partnerem či partnerkou, ale pozor hned na proti je obydlená cikánská maringotka, kde vás mohou zvědaví Romové špehovat. Ale zase je výhoda, že hned vedle je gril s piknikovým stolkem, takže můžete dělat, že jíte, ale mezitím můžete špehovat je.
Šíří se drby o tom, že prý provozují záhadnou magii a věští budoucnost, takže bych je radši moc neprovokoval.

V tomto parku se nikdy nudit nebudete.
(omlouvám se, ale ty stromy se mi zakrývaly, tudíž to na nějakých fotkách vypadá, jako kdyby to bylo bez stromů)
PS: omlouvám se ze grafiku, bohužel mám pouze na střední
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Soutěžní obrázky

Cink Sims
Myslím, že se všem obrázky povedly
Nejvíc se mi líbí od Totodile ..
Hrál jsem, hraju a vždycky budu hrát The Sims!

Re: Soutěžní obrázky

DanGaga
PetrMartin napsal(a)
Myslím, že se všem obrázky povedly
Nejvíc se mi líbí od Totodile ..
Ano Petře  nejhezčí má Totodile, ale tady není místo na diskuze
tady je odkaz na diskuze: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Diskuze-a-dotazy-td5711462.html
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Soutěžní obrázky

Cink Sims
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Cink Sims
Nudím se a proto jsem vytvořil i letní park.. Tady k němu zase 5 obrázků.

Vypadá chodě, ale je luxusní!

Už i cesta vypadá líbezně.

Je v jednoduchosti krásný ...

Má krásnou kuchyni, kde si vaši simové ukuchtí krásný zákusek..

Prostě luxus!

EDIT: Moni

Upravila jsem Ti velikost obrázků.
Hrál jsem, hraju a vždycky budu hrát The Sims!

Re: Soutěžní obrázky

komces
Tento příspěvek byl aktualizován .
Tak tohle je můj příspěvek.Doufám,že se bude alespoň trošku líbit. Komces

EDIT: Moni

Upravila jsem Ti velikost obrázků.

Re: Soutěžní obrázky

Kattkaa
Lesík  inspirovala jsem se lesem kam jsme chodily když jsem byla malá

Pro mě je to nejhezčí vzpomínka z dětství, když jsme tam chodily na houby a nikdy mě nenapadalo ho udělat v  TS3
Ve skutečnosti je ten lesík les  jednou jsme se tam dokonce ztratily

Re: Soutěžní obrázky

MarekBenian
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Soutěžní obrázky

Povichr
Marku, obrázky máš hodně velké a taky jich máš více než 5. Některé musíš vyřadit.

Tady si znovu přečti pokyny. Najdeš tam i radu jak vkládat obrázky v menší velikosti.

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Informace-k-sout-i-td5711460.html

Re: Soutěžní obrázky

MarekBenian
Odpověď na tento příspěvek od moni
Takže :D Park som odfotil ešte raz, aby som vám čo najpresnejšie ukázal moju Čínsku Stavbu ! Ide o jeseňský Čísnky Park v Sunset Valley s príjemným posedením v altánku (v strede), v ktorom nájdete aj mini Jazero s fontánou ! Vonku sa nachádza priestor pre naobedovanie sa s Rodinou a samozrejme nesmú chýbať ani Verejné Toalety, parkovisko, jazero a most (po moste sa prejsť nedá - ide o Download) ! To je všetko z môjho parku a snáď sa Vám park páčil :-)

Re: Soutěžní obrázky

Fuzzka
Moje práce žádný download..Chtěla jsem obyčejný lesík u vodopádů :) nechci to mít prostě přeplácaný..

EDIT: Moni

Upravila jsem Ti velikost obrázků

Re: Soutěžní obrázky

RaRa
Odpověď na tento příspěvek od moni
Toto mal byť lesík s ubytovaním, ale vznikol z toho lesopark s ubytovaním

Ihrisko s posedením...

Jazierko...

A v noci je tu nádherne...

Re: Soutěžní obrázky

Peťka Falcora
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Soutěžní obrázky

Ann Kamenická
Odpověď na tento příspěvek od moni
Já si vybrala podzim. Není to takový "park" spíš jsem se pokusila o takový "podzimní románek" ;D

Trochu větší pohled na "park" .

Procházka. :D

Nevím jestli jsem to poslala správně - ale doufám že se můj podzim aspoň trošku líbil. :)

Re: Soutěžní obrázky

komces
Moc hezké práce. A díky za úpravu obrázků.Vůbec jsem si neuvědomila,že jsou tak velké.Zatím ahojky komces

Re: Soutěžní obrázky

Marián Klementis