Soubory packages

Dedep
Ahoj, existuje nějaký prográmek, který mi by řekl, jaký druh (pozemek, simík, vlasy, oblečení, atd.) packages to vlastně mám?

Předem děkuji za odpověď a jestli se to tu už někde řešilo, tak se omlouvám, ale nenašla jsem to.

Re: Soubory packages

Ahoj,  program na kontrolu packages ukazuje co je lot, objects...

http://arsepo.blogspot.cz/2011/12/program-na-kontrolu-souboru-typu.html

Jinak Mrkni na MTS, jestli tam není nějaký jiný program: http://modthesims.info/browse.php?f=139&showType=1&gs=2

PS: Měl by to být tenhle program  CC Magic: http://modthesims.info/download.php?t=461888

Re: Soubory packages

Dedep
Ten první program jsem stáhnutý měla, ale nevšimla jsem si, že to ukazuje i typ :D :D :D díky moc :D