Soubor 7z - skin

šarmánka
Ahoj, hledala jsem po celém fóru, ale tuto otázku jsem neviděla. Moc se omlouvám, jestli to už bylo.

Jednou, když jsem si hledala nějaké skiny do hry, jsem našla opravdu tři pěkné. Stáhla jsem si je a zjistila jsem, že je to soubor 7z. Divila jsem se, ale dala jsem je do hry jako .package. Když jsem ale hru zapnula, neobjevil se mi tam ani jeden skin. Nevíte, co s tím? Opravdu si nevím rady a proto se tedy ptám :).

Velice děkuji za odpověď a přeji příjemný den.
Být nenormální je NORMÁLNÍ!

Re: Soubor 7z - skin

7z je zkomprimovaný soubor. Musíš ho nejdříve rozbalit a pak vložit do složky Packages.

Program na rozbalení najdeš zde: http://www.7-zip.org/

Re: Soubor 7z - skin

šarmánka
Velice děkuji, opravdu jsi mi pomohla :). Děkuji :)
Být nenormální je NORMÁLNÍ!

Re: Soubor 7z - skin

Rádo se stalo. Dobře, že to pomohlo