Re: Sonia

Sebi
Pridávam sa  . Veľmi sa podobá na Self-simíka z TS3

Re: Sonia

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Cukrovka je neskonale boží

Re: Sonia

Děkuji všem

Re: Sonia

Mám nový blog pro TS4

http://27sonia27.blogspot.cz/

Pár věcí ke stažení:

Tapety vhodné na focení simíků. Hodně mi tyhle barvy chyběly.

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/10/walls-bwrbl.html

Modrá rtěnka. Vytvořila jsem ji pro modrý skin, protože mi žádná k tomu neladila.

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/10/blue-lipstick.html

Svetry v dalších barvách.

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/10/sweater-backless.html

Re: Sonia

Předělala jsem dřevěné obložení z TS3 do TS4.

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/10/old-walls.html

Re: Sonia

Re: Sonia

Obklady do koupelny

Vytvořila jsem je sama. Největší fuška byly spáry, ale zadařilo se

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/10/bathroom-tiles.html

Re: Sonia

Re: Sonia

Sebi
Perfektné Sonia!

Veľmi sa mi páči ten design kúpeľne aj tie obklady kociek na stenu

Re: Sonia

Sebi moc děkuji

Re: Sonia

Re: Sonia

Sci-Fi tapety. Předělávka z TS3 do TS4

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/10/sci-fi-walls.html

Re: Sonia

Vytvořte si vlastní koberec

Koberec (podlahu) stáhnete na mém blogu.

http://27sonia27.blogspot.cz/2014/11/carpet.html

Malý a rychlý návod jak s kobercem pracovat.

Re: Sonia

Když si člověk stáhne downy, hned vypadají simíci lépe.

Re: Sonia

Pokojové květiny ke stažení

http://27sonia27.blogspot.cz/search/label/Plants

Re: Sonia

Truhlíky, keříky, trakaře

Download

Download

Download

Re: Sonia

Sebi
Skvelá práca Sonia

Veľmi sa mi páčia Sci-Fi steny a Star Blossoms plant

Re: Sonia

Děkuji Sebi

Re: Sonia

Re: Sonia

Sebi
Skvelá práca Sonia

Ak budem pracovať s nejakým Sci-Fi materiálom, tak určite si tie terény stiahnem
1234