Re: Sonia

Vyzkoušela jsem demo a nejsem z těch vlasů nijak nadšená. Takže všichni moji simíci jsou plešatí

Re: Sonia

Když si s tím člověk pohraje, simíci jsou hned hezčí

Re: Sonia

Prvý obrázok z koláže je neskutočný

A Simíkovia sú tiež skvelí :)

Re: Sonia

Už jsem Ti to lajkovala na G+ a chválila v SZ, tak ještě tady. Bílá Siminka s modrým obočím, naprostá špička

Re: Sonia

ajame
Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Páni, bílá je opravdu překrásná

Re: Sonia

Díky všem. Taky jsem z té bílé nadšená. Někdy se zadaří, a člověk překvapí sám sebe

Re: Sonia

 Tu bílou simku si můžete stáhnout v Galerii. Je tam v modrém skinu.

najdete mě tam pod Origin ID 27Sonia27

Jinak je tam ke stažení ode mě tenhle "kousek" a hned by po uvedení do Galerie stahovaný, což mě potěšilo

Re: Sonia

ajame
Fešák :-) Mně chlapi nějak nejdou tvořit, ty vlasy jsou děs, vždycky z toho vyleze nějaká zrůdička

Re: Sonia

Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Ty jsi mu sebrala klobouk a dala vlasy

To je ten Simík s Modráskem nahoře, ne?

Re: Sonia

Je to on, ale předělaný.

Má to být John Sheppard ze Stargate  Sice tak nevypadá, ale co, já ho tak beru.

http://jdem.cz/bp3zj7

Re: Sonia

Redaktorka doktorka Zorka Horká

Re: Sonia

Je legrační a pokud mi bude někdy fungovat Galerie, tuhle dámu si do hry stáhnu

Mimochodem jsou to jediné brýle, které mne zaujaly a které jsem použila i na své Simíky

Re: Sonia

Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Pridávam sa k Moni , tiež si túto dámu stiahnem do hry

Re: Sonia

Díky za Zorku

Re: Sonia

Zkoušela jsem posuvníky. Vznikla mi tato paní, a nakonec mi jí bylo líto vymazat.

Jmenuje se Víla Cukrovka a opatruje cukrovou vatu, kterou pro jistotu nosí pořád na hlavě

Re: Sonia

ajame
Tak tohle je královna všech víl  Ale já se přiznám, že mám pro zvláštní simíky slabost, já bych s ní i hrála

Re: Sonia

Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Je to naprosto příšerné

a díky tomu i úžasné