Sonia - BlogoSims

Opravuji si blog. Tak dlouho jsem nechala být ten starý (se-sheet Sims 3), až jsem o něj přišla. Ale mám zálohu na počítači.

Tady je můj nový blog: http://blogosims.blogspot.cz/

Pár "dílek" už jsem na něj umístila + nějaké nové. Psí pózy jsou nové + staré. Takže pokud máte mé výtvory ze starého blogu, vymažte je a stáhněte si nové.

Pózy pro velké psy

Pózy pro kočky

Pózy žehlení

Simík Damian speciálně na přání pro Moni

Re: Sonia - BlogoSims

Sebi
Chcel som sa pripojiť k tvojmu blogu , ale stále mi vypisuje , že Blogger má nejakú chybu

Každopádne som si pridal tvoju stránku na moju a teším sa na ďalšie výtvory

Re: Sonia - BlogoSims

Díky Sebi :)

Já tam teď byla a vrtala jsem v tom. Proto to asi nešlo.

Zkus to teď, mělo by to jít.

Jinak to můžeš přidat i přes svůj blog.

Seznam četby / Přidat

Dáš URL mého blogu a pak odebírat