Smrt simíka

Niakara13
Ahoj,
mám takový menší problém. Mám dvě rodiny za které hraju a do teď jsem měla nastavené automatické stárnutí, což by mi nijak nevadilo. Problém tkví v tom, že v té jedné rodině mi umřel simík, během té doby co jsem hrála druhou rodinu. Nikde nemohu najít jeho urnu či hrob. Buď jsem úplně slepá nebo tam není.
Neví někdo co s tím?

Předem se omlouvám, pokud to tu někde je.. Hledala jsem, ale nic jsem nenašla. :(

Re: Smrt simíka

Nevím proč se ti urna, náhrobek ztratil.

A uložení máš, ne?
Jako třeba jedna rodina bude Novákova a druhá Dvořákova. Takže ukládáš "Uložit jako", tak by mělo stačit se vrátit na předešlou pozici a najít simíka živého.

Jinak můžeš zkusit Knihu života: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/kniha-zivota.html

Re: Smrt simíka

Niakara13
Uložený jsem to měla, ale po aktualizaci mi záhadně všechno zmizelo... Vůbec jsem to nechápala...
Ale díky, zkusím to s tou knihou!:)

Re: Smrt simíka

Ahoj,
Kniha života Ti bohužel nepomůže. Před smrtí Simíka by musel jiný Simík do Knihy života zaznamenat životní ságu tohoto konkrétního Simíka.

Re: Smrt simíka

Niakara13
Tento příspěvek byl aktualizován .
Aha... Tak nic nu... Ale děkuju za rady. :)

Re: Smrt simíka

Vervada
Odpověď na tento příspěvek od Niakara13
Mám stejný problém a když mi nějaký simík umře na pozemku za který hraju, smrťák se před vytvořením náhrobku kousne a hra mi potom spadne.. :(
Asi musíme počkat na novou aktualizaci, snad to opraví..;)

Re: Smrt simíka