Sims world by Gina (moje tvorba, fotky atd.)

Sims world by Gina (moje tvorba, fotky atd.)

*Gina*
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ahoj všem! Takže i já se rozhodla, že si zde založím téma s vlastní tvorbou. Protože nemám moc talent na tvorbu domů a celkově architekturu.. tak jsem spíš přes lidi.. tedy v našem případě simíky, které moc ráda tvořím.  Nevím na kolik budou moji simíci a siminky pro vás zajímaví, nicméně jsou to moji milovaní, s láskou tvoření a mě osobně se moc líbí.  (ve hře mám vesměs grafické nastavení každé na minimum, vzhledem k parametrům mého netbooku, takže fotky asi nebudou nic moc)
Mám: The Sims 3, CeHo, PoSnů, PoSe, DoMa, Show, Oblud, RoObd, StuŽi a TropRáj. Kolekce: Luxusní bydlení, Na plný plyn, Zahradní mejdan, Přepychové Ložnice, Sladké Radosti K. P. a Styl 70., 80. a 90. let. Netbook: AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphic 1.65 GHz, RAM 4 GB

Re: Gina's sims

*Gina*
První siminka, kterou bych vám chtěla představit je:

Jméno: Madison Gray (vlkodlačice)
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Býk

Vlastnosti:
Madison je milovnice psů, která má strach ze závazků. Má v plánu si koupit psa a s ním žít šťastně až do smrti. Také je přátelská a má smysl pro humor.. její přátelé se s ní rozhodně nenudí. I když se snaží, bohužel je společensky neohrabaná.

Oblíbené:
K jídlu má nejraději steak trojí chutě - prostě maso! Barva se jí líbí nejvíc skořicově hnědá a z hudby poslouchá nejraději rockabilly.

Její celoživotní přání je.. být vůdkyní smečky.

Zaměstnání zatím žádné nemá. Co myslíte, jaké by se k ní hodilo?

Pokud se něco změní + více fotek dodám možná později.

Lidská podoba:

Vlkodlačí podoba:

Madison před a po proměně:

(ehm.. ty vlkodlačí drápy ji raději přebarvím na černo nebo na hnědo..   )
[...]

Odpověď na tento příspěvek od *Gina*
Jméno: Nerissa Zale (mořská panna)
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Rak

Vlastnosti:
Nerissa moc ráda flirtuje, miluje společnost a je královna večírků. Je sběračka a tak má štěstí na nalézání opravdu unikátních kousků jak pod vodou, tak na souši. Také je velká primadona.

Oblíbené:
Humr thermidor patří mezi její oblíbená jídla. Poslouchá nejraději plážovou pařbu a barvu má ráda ostrou růžovou.

Její celoživotní přání je.. být legendární milovnice.

[...]

Jméno: Bedřich Kefka
Věk: Dospělý
Znamení: Beran

Bedřich.. je týpek.. tedy.. popravdě.. je bezdomovec. I když jak se to vezme, má kde bydlet - na svém pozemku má pouze poštovní schránku, popelnici a jeho dům/jeho hrad - STAN.

Vlastnosti:
Béďa je prostě ztracený případ. Je lenoch a proto nemá práci. Co mu akorát jde, tak loudit od cizích simíků peníze či jídlo.. je to loudil a pěkně roztržitý. Bojí se tmy a všeho, co potká venku, když se setmí.. zbabělec jeden.

Oblíbené:
Mezi jeho oblíbené jídlo patří klasika - vepřové rizoto. Barvu má nejraději irskou zelenou a poslouchá disko hudbu.

Jeho celoživotní přání je.. zlatokop. Vidět ducha jeho bohaté manželky by se mu moc líbilo. I když možná by se napoprvé pěkně vyděsil.

[...]

Jméno: Afrodita Lovely (víla)
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Panna

Vlastnosti:
Afrodita je ztělesněná láska ve vílí podobě. Je to flirtující beznadějná romantička. Mezi kouzelnými bytostmi se cítí moc dobře, bodejť když je fanoušek nadpřirozena. Jídlo si vybírá bezmasé, protože je vegetariánka. Afrodita je moje hodná holka.

Oblíbené:
Nejvíc jí chutná ovocný pohár. Barvu má ráda růžovou a poslouchá nejraději pop.

Její celoživotní přání je.. magická přeměna.

[...]

Ráda bych vám představila svoji aktuální rostlinnou siminku, za kterou poslední dobu hodně hraji.

Jméno: Flóra Spring
Staří: Mladý dospělý
Znamení: Váhy

Vlastnosti:
Flóra miluje přírodu. Většině mužům (a občas i ženám) připadá neodolatelná. Je ekologicky smýšlející a talent má coby zahradnice roku. Flóra je také velmi pečující žena a těší se, až si vypěstuje své vlastní miminko rostlinného simíka..

Oblíbené věci:
Z hudby ráda poslouchá žánr geekovský rock, který ji učaroval od doby, co navštívila univerzitu. Mezi její oblíbené jídlo patří domácí citrónový koláč a její oblíbená barva je světle zelená.

Na univerzitě vystudovala obor věda a medicína a momentálně pracuje v oblasti vědy jako Chovatelka masožravých rostlin. Práce ji hodně baví. I když dostala od své šéfové nabídku, přejít pracovat do nemocnice s tím, že by tam někoho tak znalého jako je ona potřebovali, odmítla a hodlá se držet svého místa ve vědecké laboratoři.

Jeho celoživotní štěstí je.. mít perfektní zahradu.

A jak se moje Flóra stala rostlinnou siminkou? V době kdy studovala na univerzitě, věda a rostliny ji fascinovali natolik, že se rozhodla.. že bude riskovat a podstoupí hned několikrát experiment na svém těle ve vědecké fakultě. (počítala jsem to - musela 10x a pak onemocněla)
Poté mi vyskočila hláška, kterou jsem v té době bohužel neuměla vyfotit screenshotem: "Flóra Spring dostala masáž z extraktu záhadné rostliny a náhle má nemoc zvanou Botanitis minorous. Raději by si měla zajít k doktorovi, než se to zhorší.."
Pochopitelně, že Flóra si k lékaři nezašla a jako rostlinná siminka se teď cítí mnohem lépe, než když patřila mezi obyčejné simíkovské druhy.

Flóra a její proměna:

Flóra jako čerstvá rostlinná siminka:

Protože se mi origoš rostlinná siminka, ve kterou se proměnila Flóra, nějak extra nelíbila - upravila jsem si jí v CAS podle svého:

[...]

A teď dvě populární sestry:

Jméno: Denise Richie
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Ryby

Vlastnosti:
Denise je milovnice horka, která se snadno dojme. Je hudební virtuózka a má už od narození hvězdnou kvalitu. Také je rozená performerka.. pro jeviště se prostě narodila!

Oblíbené:
Nejraději poslouchá songwritter hudbu, má ráda bílou barvu a k jídlu suši.

Její celoživotní přání je.. být vokální legenda.

A její sestra:

Jméno: Nicole Richie
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Lev

Vlastnosti:
Nicole je stejně jako Denise hudební virtuózka.. ale to je jediná vlastnost, kterou mají společnou. Na rozdíl od její sestry je milovnice zimy. Také je velká rebelka, přímo se vyžívá v demonstracích a jezdí ráda na motorce (chopper). Je avantgardní, ráda sprejuje a nevynechá žádnou pořádnou pařbu - Nicole je královna večírků!

Oblíbené:
Z hudby poslouchá rock, má ráda černou barvu (z materiálu oblečení nejlépe kůži) a k jídlu si dá nejraději houbovou omeletu.

Její celoživotní přání je.. být rocková legenda.

[...]

TerkaK114
Odpověď na tento příspěvek od *Gina*
Ahoj a vítej  :))

Máš ty siminky a simíka strašně pěkné.Už se těším na další ;))

Re: Gina's sims

Odpověď na tento příspěvek od *Gina*
Ahoj Gino

To je panečku přehlídka simíků

Re: Gina's sims

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od *Gina*
To je ale prehliadka  . A tá Nicole je super  !

Re: Gina's sims

*Gina*
No já tak jako Nicole vypadat.. nezlobila bych se.
[...]

Děkuji moc za pochvaly! Jsem ráda, že se vám líbí.
[...]

Jméno: Sadie Mason (upírka)
(Ano, jedna Sadie Mason v Sims už byla, tuším že přišla s datadiskem PoSe, ale tohle není rodina!  )
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Štír

Vlastnosti:
Tuhle mrchu bych nechtěla potkat venku po setmění.. je to upírka a nejen to.. je dost zlomyslná a opovážlivá. Sadie je sova, ven vychází pouze za tmy a přímo se vyžívá v nočním životě. Také je fanoušek nadpřirozena a citově chladná.

Oblíbené:
Její oblíbená barva je.. černá. Poslouchá pouze temnou vlnu a k jídlu má nejraději simíkovskou plazmu.. a když není plazma, tak si dá ohnivé tofu.

Její celoživotní přání je.. přeměnit město..

[...]

"Pamela Isley vyrůstala v bohaté rodině avšak s citově chladnými rodiči. Naplno se tedy věnovala vědě, především biochemii na univerzitě v Seattlu a to pod vedením nechvalně známého profesora Jasona Woodrua.
Pamela se snadno dostala do profesorova područí a stala se pokusným objektem jeho šílených pokusů. Na své studentce zkouší různé jedy a toxiny.
Následky Woodruových počinů jsou fatání - Pamela na pokraji smrti zešílí. Po příchodu do Gotham City se stává sama vědkyní a imunní vůči všem jedům, toxinům a bakteriím, sama produkujíc smrtelný jed ze svých rtů, se stává fanatickou "eko-teroristkou" chránící veškerou floru a začne si říkat Poison Ivy."

Taky vám tato "záporačka" v Batmanovi tolik učarovala, jako mě?  Tady je mnou ztvárněná ve světě simíků..

Jméno: Pamela Isley (Poison Ivy)
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Blíženci

Vlastnosti:
Pam je neodolatelná.. zlomyslná.. milovnice přírody a ekologicky smýšlející. Také je to zahradnice roku, o tom nepochybujte!

Oblíbené:
Poslouchá temnou vlnu, má ráda zelenou barvu a k jídlu si dá nejraději ceviche.

Její celoživotní přání je.. být vládkyní zla.

[...]

Jméno: Sunshine Davis
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Panna

Vlastnosti:
Sunshine je pochodující cukrátko. Je sice žena poněkud kypřejších tvarů, ale to vůbec nic nemění na tom, že si svůj život umí užívát naplno! Ačkoliv je nešikovná, má smysl pro humor a tak si ze sebe umí udělat legraci i ve chvílích, kdy by jiní byli zoufalí. Možná je to také proto, že je "trošku" dětinská. A co je hlavní, je to kuchařka od přírody. Vaření ji opravdu jde a moc baví. Také je milovnicí společnosti.

Oblíbené:
Má ráda lila barvu a poslouchá R&B. Hrdě nosí na hlavě svůj čepec ve tvaru její oblíbené mňamky - sušenky.

Její celoživotní přání je.. být oslavovaná pětihvězdičková kuchařka. Tak jí budeme držet pěsti, aby se jí to splnilo!

[...]

tak mi tu trošku spadla čelist

Moc pěkná práce. Simíci Ti opravdu jdou

Re: Gina's sims

*Gina*
Odpověď na tento příspěvek od *Gina*
S datadiskem Tropický ráj přišly i mořské panny a "panáci"  , takže vám teď představím svoji oblíbenou siminku - mořskou pannu (jejíž základ je stažená siminka odtud: http://defifreakyboo.blogspot.cz/2013/05/aithea-poelmone-by-defi.html - velké THX!). V podstatě jsem z části změnila make-up, vlasy a oblečení.. dle mého je natolik krásná, že je mi líto jí ten obličej předělávat.

Jméno: Marina Aqua
Věk: Mladá dospělá
Znamení: Ryby

Vlastnosti:
Marina ráda plave.. není se čemu divit, když je to mořská panna. Bydlení na pevnině není nic pro ní a proto bydlí na houseboatu. Je to neodolatelná námořnice a rybářka v jednom. Také má ráda umění, mezi její další koníčky patří malování obrazů... je to umělecká duše.

Oblíbené:
K jídlu má nejraději grilovaného lososa a celkově dary moře včetně mořských řas. Její oblíbená barva je modrozelená a z hudby nejraději poslouchá plážovou pařbu. Její oblíbený song z plážové pařby je: Sam And The Womp - Bom Bom, znáte?  (http://www.youtube.com/watch?v=_InKiijeWrs)

Její celoživotní přání je.. mít perfektní akvarijní domácí sbírku.

A jak se Marina stala mořskou pannou? Koupila si za odměny celoživotního přání "chaluhu mořské panny", kterou posléze snědla.

[...]

Odpověď na tento příspěvek od moni
Teda.. děkuji moc.
[...]

Paráda Gina  . Mne Poison Ivy pripomenula aj jednú postavu z hry , ktorú hrám.

Zyru

Re: Gina's sims

*Gina*
Tak to je frajerka!  Co je to za hru??
[...]