Stanice metra-Rybí ulička

Zde stáhnout:  Sims v pově3

Image hosted by servimg.com

Re: Sims v pově3

Jejda, to se také staví...? Asi ano
Moc pěkné

Re: Sims v pově3

Povichr
To je pro ty, co jsou líní metra stavět. V původních městech nejsou a tak st. metra o velikosti 10x15 se hodí.

Re: Sims v pově3

No vidíš, tohle mi úplně uniklo, ale je fakt, že já vlastně jen stavím a nehrála jsem několik měsíců

Re: Sims v pově3

To se hodí Majdi až si budu vybavovat prázdné světy

Re: Sims v pově3

Kasandra Gothová

Zde stáhnout: Sims v pově3

Image hosted by servimg.com

Re: Sims v pově3

Tak tohle vzbuzuje nostalgii. Opravdu moc dobré

Re: Sims v pově3

Povichr
Mám ji udělanou už delší dobu a konečně jsem ji vydala.

Re: Sims v pově3

Celou rodinku jsem milovala. Patřila mezi nejoblíbenější sousedy...

Re: Sims v pově3

Totodile7625
Tá zástavka je naozaj krásna!
A Kasandra je naozaj identická!
Ale ak sa ja náhodou dostanem k hraniu ( čo je zriedka kedy ) tak to u mňa rieši teleport.

Re: Sims v pově3

Povichr
Děkuji.
Přiznám se, že u mě je to stejné. Také většinou teleportuji.
Zrovna včera jsem u vás koukala na videa ohledně mazlíčků. Jsem se pokochala.

Re: Sims v pově3

Totodile7625
U nás, ako na (Snáď to nebudete brať ako reklamu) iSims?

Re: Sims v pově3

Totodile7625 napsal(a)
U nás, ako na (Snáď to nebudete brať ako reklamu) iSims?
Jako reklamu určitě ne. Naopak jestli chceš, založím ti  téma a můžeš tady psát o datadiscích.

Re: Sims v pově3

Povichr
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Totodile7625 napsal(a)
U nás, ako na (Snáď to nebudete brať ako reklamu) iSims?
Přesně tak. Chodím k vám na novinky a vedete si dobře. Jinak Sonia má dobrý nápad.

Re: Sims v pově3

Povichr

Moderna

Moderna

Moderna

Moderna

Download: Sims v pově3

Re: Sims v pově3

Ten předěl mezi obývákem a kuchyní vypadá parádně. A vůbec to máš celkově pěkně sladěné a útulné Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier!

Re: Sims v pově3

Povichr
Akorát jsem to blbě nafotila. Je to šptně vidět. Ve hře vypadá lépe.

Re: Sims v pově3

Totodile7625
Vyzerá to skvele! Jak interiér, tak exteriér!

Re: Sims v pově3

Povichr
Díky.
1234 ... 9