SimoTvorba!

OnlyChicken
Zdravím všechny,
chci se představit, takže - jsem mladík pod přezdívkou "OnlyChicken", ale ArSePo znám víc než dlouho, obzvlášť díky jejich skvělých návodů, ale také i díky tomuto fóru. V minulosti jsem tu měl chlívek, "Andyho Tvorba". Bohužel mám zablokovaný účet i email, proto jsem si založil nový (ještě jednou děkuji, moni) chlívek s názvem "SimoTvorba!"

No, a protože nechci přijít s prázdnou, tady přikládám obrázek mého Simíka.
Budu popisovat jeho život, tak se máte na co těšit!

Komiks ponese název "Foxthers".

Re: SimoTvorba!

Sebi
Tak oficiálne zdravím

Som mladší člen tohto fóra , takže asi sme si "nepísali"  , ale videl som tvoju tvorbu

Inak slušná upútavka na komix

Re: SimoTvorba!

Odpověď na tento příspěvek od OnlyChicken
Andy, tak to je skvělé, už tu budu mít ke čtení příběhů hned tři autory

Simík je bezva

Re: SimoTvorba!

OnlyChicken
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od OnlyChicken
 BUĎTE TOMUTO SIMÍKOVI BLÍŽ! OFICIÁLNÍ FB STRÁNKA

Matthew Foxther, jméno mé. Budu vám vyprávět o mém životě, možná si myslíte, že to bude nuda, ale ujišťuji vás, že to rozhodně nuda nebude.
Příběh začíná v pulzujícím městě jménem Foxther. Ano, je to pouze shoda náhod, i já se jmenuji Foxther. Časem to ale ani nepostřehnete.
Pulzující město je opravdu skvělé, Foxther měl i ty nejvyšší mrakodrapy, ale nenechte se zmást.
I Foxther má čtvrti, které by se neměli ukazovat, a do jedné z nich, jsem se přistěhoval.
Každý musí nějak začít, a každý ví, že začátky jsou těžké. Možná si myslíte, že přeháním,
ale sami uvidíte, že dům, který jsem právě koupil, je ve čtvrti, který nikterak není nějak slavná.

Vidíte? Nepřeháněl jsem, to jen jste mi určitě nevěřili, že v takovém městě může být i taková čtvrť.
Tyto čtvrti jsou nazvané jako "levné čtvrti", bohužel na začátku tu skončí každý, ať chce, nebo ne.
Určitě jsem vám zapomněl říct, jaké mám plány. Chci si otevřít opravnu pro staré vraky, doufám, že se mi to povede.
Postupně, až začnu šplhat k lepším zítřkům, si chci zmodernizovat tento jinak útulný dům.
Samozřejmě jako každý, toužím po rodině. A chci, aby měli mé děti lepší start, než já.
Ale to už předbíhám. A věřte, že tento příběh toho hodně nabídne, však uvidíte sami.

To léto jsem začal pracovat na svém snu, z vrakoviště jsem vzal první vrak a začal dávat auto do kupy.
Začala mi práce plná špíny a potu. Na druhou stranu, každá opravená součástka mi udělala radost.
Když jsem to ale propočítal, vyšlo mi, že když opravím celý vrak, přijde mi na účet mnoho peněz.

Když máte práci, čas ubíhá, stejně jako den, kdy jsem začal makat na vraku.
Netrvalo dlouho, a přišel večer. A právě vám chci ukázat, v čem je jedinečné město Foxther.
Vidíte to, nádhera že? To byl také jeden z důvodů, proč jsem se tu přestěhoval.
A tak, byl první den práce za mnou, čekali mě minimálně další dva dny, než prodám první opravené auto.

Brzy ráno, následujícího dne jsem začal pokračovat na autě, práce šla dopředu, bylo viditelné, že auto prochází proměnou.
Celý den jsem pracoval na motoru auta, byla to makačka. Představoval jsem si to trochu jinak,
i přes to všechno jsem to chtěl dokončit, dotáhnout to do konce a auto následně prodat.

Jak jsem řekl, auto bylo už z poloviny hotové, motor klapal, tak jak měl a zbývala karosérie a nalakování.
Měl jsem obavy, zda nechat auto venku přes noc, bohužel i kdybych nechtěl, musel jsem. Garáž nebyla.
Ruce jsem měl černé, byl jsem celý propocený a když jsem lakoval, byl jsem celý uleptaný.

Bylo deset večer, dva dny tvrdé práce, ale stálo to za to, auto bylo kompletně hotové.
Všechno byla špičková práce (ano, vím samochvála smrdí), a tak jsem auto zakryl a čekal na zítřejší ráno,
kdy ho nabídnu ke koupi, jsem zvědavý kolik za něj zinkasuji, protože to vypadalo na docela slušné peníze.
Byl jsem poměrně dost unaven, ohřál jsem si takzvanou "hotovku" v mikrovlnce, osprchoval se a šel spát.

Re: SimoTvorba!

Super, super, super

Velmi příjemný začátek dne s dalším novým příběhem

Re: SimoTvorba!

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od OnlyChicken
Len tak ďalej

Super !

Re: SimoTvorba!

terezdr
Odpověď na tento příspěvek od OnlyChicken
Skvělý!  Vypadá to úžasně. Miluju příběhy.

Re: SimoTvorba!

OnlyChicken
Zdravím všechny z ArSePo!
Dlouho jsem se tu neukázal, já vím. Asi mi ani neuvěříte, že The Sims 3 jsem si zahrál v posledních 5ti dnech snad nejvíc za celou dobu, co hru znám. V podstatě jsem u té hry seděl nonstop a dokonce víkendu tomu nebude jinak, proto vám chci ukázat mé fotky ze hry :) Co se týče Foxthers, tak toho Simíka bohužel už nemám :( Dokonce jsem si počítač musel přeinstalovat, takže se mi to všechno smazalo ... Ale teď už k mé nové rodince, pokud chcete, čtěte .. :) Budu rád. Jinak pokud se bude líbit, mohl bych možná přidat potom další fotky. :)

Má rodinka "Foxther-Heatcher" se usadila v mém nejoblíbenějším městě z The Sims 3 - Sunset Valley. Věděl jsem, že tady se jim podaří začít život podle sebe a bude to perfektní místo pro jejich budoucí potomky :)

Tohle jsou mí Simíci - Matthew Foxther a Zoey Heatcher. Oba dva Simící jsou mé tvorby. Zrovna tady si dělají jednu selfie :D

Brzy na to, když se přistěhovali si našla Zoey skvělé hobby - zahradničení. Toho ale musela bohužel nechat, protože jsem zjistil, že je těhotná. S Matthewem čekala první dítě. Bude to kluk? Holka?

Chtěl jsem, aby svojí lásku ještě více brali vážně a tak Matthew požádal v horkovzdušném balónu Zoey o ruku, to byla romantika. K tomu se váže ale slušná sranda, do teď co jsem hrál, ještě nejsou svoji, prostě na svatbu nebyl absolutně čas - jsou jen zasnoubeni. Ale to se brzy snad už opravdu změní. Zoey poté šla do parku přečíst pár knih o těhotenství, taky nevynechala velmi drahou masáž. :)

Jelikož měl přijít na svět první potomek a já věděl že nebude poslední, rozhodl jsem se proto, že jim postavím jejich nový dům, kde konečně se usadí a jejich děti tu naleznou opravdový domov. :)

Matthew po nastěhovaní toho využil - skočil do bazénu, povaloval se na lehátku, griloval domácí hot-dogy. Mimo-jiné chci dodat, že dům má i vlastní saunu.

Zoey se mezitím v novém domě starala o prvorozeného syna Charlieho. A můžu opravdu říct, že jí to bavilo, starat se o její životní štěstí.

Čas šel dál a Charlie brzy oslavil své první narozeniny a stal se batoletem. Tu oslavu si docela dost dobře pamatuju, byl to mazec! :D A tak nebylo překvapením, když Zoey den poté zjistila, že je opět těhotná. Strašně jsem doufal v to, že to bude holka. Bohužel mi to nebylo souzeno.

Jejich druhý syn se jmenuje Danny. Pamatuji si, že se narodil někdy na podzim, protože v tu dobu, kdy šla Zoey do nemocnice odrodit Mattheowa syna, on měl jinou starost vydlabával dýni na Halloween. :D No a když to dodělal, odkráčel do svého masážního křesla a hleděl na sportovní kanál.

Čas plynul neskutečně rychle a Dannyho první narozeniny byly za rohem. Stejně jako tak Charlieho narozeniny, kdy měl bát již dítě a měl začít chodit do školy. Koupil jsem Charliemu domácího mazlíčka, morče a dal mů jméno Zapper (Cejpr) ... (pozn. autora: i když v překladu v Sims je označován jako krysa, to mě rozesmálo) :D

Brzy po podzimu přišla zima a byla super! Byla dlouhá a neustále sněžilo. Charlie společně s mámou stavěl sněhuláka, s tátou zase chodil bruslit a nebo šel sám dělat sněhové andílky. Na posledním obrázku pak můžete vidět, jak vypadal dům v zimě. :)

K zimě neodmyslitelně patří Vánoce. Ty jsem se svými Simíky oslavil tak, jak jsem chtěl. Danny byl ještě malý na dárky, ale Charlie dostal MP3 přehrávač a Snowboard, který šel později do parku vyzkoušet. Z obou dárku měl nesmírnou radost!

O Vánočních svátcích to bylo v této rodině velmi zajímavé. Matthew se Zoey si udělali skvělý štědrý večer, který poté dopadl tak, že Zoey zjistila že je do třetice těhotná. Bude to snad konečně holka? Jak jsem řekl, Charlie šel otestovat svůj vánoční dárek do parku a Danny se čím dál tím více vztekal. Asi mu vánoční čas nedělá dobře.

Přišlo jaro a Zoey narostlo pořádné břicho. Mezitím sněhulák trpěl "vedrem" a pomalu se roztápěl. A pak to konečně přišlo, do třetice se mým Simíkům konečně narodila dcera - Grace :) A aby toho nebylo málo, Danny slavil své další narozeniny a konečně se stal taky dítětem! :)

- No, takže tohle bylo vše :) Snad jsem vás neunavil a pokud chcete, můžete napsat, jak se vám to líbilo! :)
S pozdravem, OnlyChicken!

Re: SimoTvorba!

Perfektné , nemám čo dodať

Re: SimoTvorba!

Odpověď na tento příspěvek od OnlyChicken
Super  Už jsem myslela, že se žádného čtení nedočkám

Jen pěkně pokračuj.  Ráda si prohlížím obrázky a čtu příběhy Simíků.