Simíci podle Irsibil :)

Irsibil
Zdravím všechny! :)
Simíky hraju už několik let a díky stránkám ArSePo jsem se pro ně nadchla natolik, že jsem si pořídila originální verzi a několik dodatků. Nejvíce mě samozřejmě baví stavění a vytváření zvířátek - a o to bych se s Vámi ráda podělila. Oproti některým tady to asi nebude nic moc - stavím spíše menší budovy, více mě baví dodělávání zahrad  . Jsem totiž vystudovaná zahradnice a protože se mi nepodařilo v této profesi dostat tam, kam jsem chtěla, vybíjím si to tak trošičku taky.
Budu se snažit sem dávat věci bez downloadů, ale u kytiček se tomu asi moc nevyhnu :)
Zvířátka (kočky a psi a "kočky" a "psi") jsou bez vybavení, nebo mají vždy obojek z originální hry, ale u koní nebo "koní" se mi do hry dostaly nějaké věcičky spolu se staženými koníky z výměn a protože se mi líbí a používám je ve hře, tak se může stát že moje starší dílka budou obsahovat nějaký obsah u kterého bohužel nejsem schopna dohledat původ (už jsem se o to pokoušela, abych je měla ve hře "oficiálně" nainstalované - ale bohužel bezúspěšně). Takže kdo tyhle věcičky ve hře nechce, doporučuji koníky stáhnout mimo hru a převést na soubor .package podle tohoto úžasného návodu: KLIK

Tak... dost bylo řečí, jdu vymyslet jak Vám sem dám ty moje výtvory
Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Stromový dům pro víly :)

Irsibil
Tento příspěvek byl aktualizován .
Stromový dům pro víly :)
Tohle je moje zatím poslední dílko, které je úplně bez vlastního obsahu. Co k němu potřebujete jsou hry The Sims 3, Supernatural, Pets, Island Paradise a World Adventures. A na terase na nachází tato položka ze store: KLIK

K mé smůle mám ve světě pozemek umístěný na poměrně "zarostlém" místečku, ne úplně dobře se s tím ve hře manipulovalo, takže jsem zahradu musela vymyslet s velkou trávníkovou plochou před (pod :)) domem. I když pozemek není oplocený, je olemovaný okrasnými keříčky a stromky a prostě vším, takže poskytuje vílám dostatek soukromí i tak :) Na zahradě je i rybníček s rybkama a dokonce i vířivka. Takže tomu, kdo stáhne, přeji hodně zábavy :) Odkaz ke stažení je zde: KLIK
Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Mýval :)

Irsibil
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Mýval :)
Zvířátko, které chtěl mít asi úplně každý, kdo má dodatek mazlíčci, v domácnosti... Bohužel hra to nedovoluje a tak si musíme poradit jinak  Tento mýval je ve skutečnosti "kočka" a bude se tedy chovat úplně stejně.
Ke stažení ho najdete zde: KLIK
A já přeji hodně zábavy :)

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Lišky Fox a Vixie :)

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Lišky Fox a Vixie :)
Další "kočičky", tentokrát liška Vixie a lišák Fox.
Ke stažení jsou tady: KLIK na Vixie, KLIK na Foxe
Hodně zábavy! :)

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Panda červená :)

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Panda červená :)
Neobvyklé a moooc roztomilé zvířátko, které můžete potkat v ZOO... no a nebo můžete tuto "kočičku" pořídit Vašemu simíkovi :)))
Ke stažení tady: KLIK

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Zebra :)

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Zebra :)
Zebra - co víc dodat? :) Možná jen to, že tato zebra je skutečně menší než obvyklí koně ve hře a vypadá více realisicky, než většina dostupných zeber ke stažení.

POZOR !!!, pokud nechcete nežádoucí obsah ve hře, před vložením do hry převeďte na .package (odkaz na návod v úvodním příspěvku) - omlouvám se :(

Ke stažení zde: KLIK

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Oslík :)

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Oslík :)
Realistický oslík, menší než obvyklí koně ve hře, a je dokonce menší než zebra :)

POZOR !!! pokud nechcete nežádoucí obsah ve hře, před vložením do hry převeďte na .package (odkaz na návod v úvodním příspěvku) - omlouvám se :(

Odkaz na stažení zde: KLIK

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Re: Oslík :)

Ahoj Irsibil

tak to je bomba  Příspěvky z TS3 bych už ani nečekala, o to více potěší.

Dům pro víly je úžasný, stejně tak zvířátka

A když už máš takový pěkný dům pro víly, víly a zvířectvo, mohl by z toho být zajímavý příběh

Re: Oslík :)

Irsibil
No... my jsme pořídili doma TS4 ale vůbec mě to nenadchlo... takže zůstávám u trojek :)
Děkuji za pochvalu, příběhy nejsou moc moje parketa, já si raději stavím a tvořím :)
Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Re: Oslík :)

Tak ať Ti nadšení pro trojku vydrží co nejdéle

Re: Oslík :)

Sebi
Úplne súhlasím s Moni

Zvieratá vyzerajú veľmi realisticky a tiež by som už nečakal príspevky z TS3

Som zvedavý na ďalšie príspevky

Hotel

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Hotel ve španělském stylu

Koupě dalších dodatků na sebe nedala dlouho čekat.... a je tady - tramtaradááááá - můj první HOTEL
Myslím že to není nic originálního, z velké části jsem ho stavěla pomocí plánů, ale mám z něj radost a netrvalo dlouho a byl z něj pětihvězdičkový
Je bez vlatního obsahu, jsou potřeba jen dodatky Supernatural, Pets, Seasons, Island Paradise, World Adventures, Late Night a kolekce High-End Loft a Outdoor Living. Nejsem si ani jistá, jestli jsem použila objekty ze všech těchto dodatků, nicméně, hra to asi vyžaduje....
Ke ztažení zde: KLIK

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Šakal :)

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Šakal :)
Další zvířátko, tentokrát je to "malý pejsek" Šakal čabrakový.
Ke stažení zde: KLIK

Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Re: Šakal :)

Šakal je úžasný

Je vidět, že Tě stavění baví. Hotel je veliký a zajímavě členitý. Chtělo by to ještě nějaký obrázek interiéru

Reinstalace hry

Irsibil
Odpověď na tento příspěvek od Irsibil
Ahoj všichni :)
Obracím se na vás tentokrát s malou prosbou... Musela jsem obnovovat Windowsy v PC a samozřejmě kvůli tomu znova instalovat simíky. Na jednu stranu jsem ráda, protože jsem se zbavila nabaleného obsahu, ale na druhou.. No jednoduše - neudělala jsem si zálohu, protože jsem stejně chtěla začít novou hru úplně bez vlastního obsahu a jediné co jsem si chtěla nechat jsem měla nahráno do výměny, takže jsem to neřešila... jenomže ejhle, ono mi nejde úplně všechno stáhnout tak jak by mělo, ale třeba v půlce stahování mi to nahlásí chybu....
Pokud si někdo z vás stáhnul ode mě oslíka nebo zebru, mohli byste mi sem prosím hodit stažení, případně mi soubor poslat na email? Nějak se mi nechtějí dělat znova, když bych mohla tvořit už něco dalšího :)
Pokud se někdo takový najde, budu moc moc vděčná :)
Talga Vassternich. Zasluž si vítězství.

Re: Reinstalace hry

Ahoj

to je nemilé. Já Ti bohužel nepomohu a myslím, že ani Sonia, protože z Výměny nestahujeme.