Simí tvorba od Vivianne

Vivianne
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ahojte, všechny vás tady zdravím. ArSePo znám již delší dobu, a musím říct, že mi vaše návody hodně pomohly. Rozhodla jsem se udělat si zde taky svůj koutek.
Chtěla jsem postavit kavárnu, ale bohužel jsem to nestihla, tak tady mám jako malou kompenzaci aspoň fotku mé siminky Aurory.

Póza je od Sebiho a siminka je vyfocená na pozemku Rustic House IV.

Re: Simí tvorba od Vivik

Sebi
Ahoj :)

Aurora je veľmi pekná

Je zaujímavé vidieť vlastné výtvory v hre niekoho iného :)

Re: Simí tvorba od Vivik

Vítej

Kavárnu určitě nevzdávej, jsem zvědavá

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
Děkuji za přivítání.
S kavárnou to určitě nevzdám,už mi chybí jenom dodělat zahrádku .

Re: Simí tvorba od Vivik

Ahoj

Taky Tě vítám na našem fóru, a těším se na Tvou tvorbu.

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
Odpověď na tento příspěvek od Vivianne
Dnes jsem kavárnu postavit nestihla (školní muzikál a akademie, Pythagoriáda a ještě kroužek AJ).
Ale zítra ji sem na 90% dám.

Re: Simí tvorba od Vivik

Je vidět, že jsi pořádně vytížená
Ale tak to má být. Život není jenom o počítači

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
Moni: normálně toho tolik nemám, ale škola slavila 90 let

Tady je ta kavárna

Za ty simíky se omlouvám, ale nechtěla jsem mít obrázky s mřížkou, a když jsem chtěla fotit tak mi tam pořád lezli.

Re: Simí tvorba od Vivik

Pěkná kavárna

Simíci vůbec ničemu nevadí. Naopak je vidět, že se jim kavárna líbí a že je funkční

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
Odpověď na tento příspěvek od Vivianne
Zdravím, chtěla bych vám představit členy své nové rodinky. Doufám, že se vám budou líbit.

Tohle je Sally Greenwoodová, první členka rodiny.
Je rodinný typ, jejím snem je znát všechny recepty.
Na vodítku vede psíka Kikiho.

Tady je Sallyin manžel, Patrick Greenwood. Na obrázku se zrovna nudí v práci.
Je hasič.

A tady jsou jejich děti, Max a Chelsey Greenwoodovi.

Re: Simí tvorba od Vivik

Krásná rodinka a ještě  by to chtělo nafotit i Kikiho čumáček

Re: Simí tvorba od Vivik

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Vivianne
Veľmi pekná rodinka

Ďalšie obrázky poprosím

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
moni napsal(a)
Krásná rodinka a ještě  by to chtělo nafotit i Kikiho čumáček
Tady je:

Chudáček usnul vyčerpáním v loužičce (nutno podotknout že loužičku způsobil on)

Tady běží na letní festival. Na pozadí je vidět okouzlující most v Moonlight Falls, kde rodinka žije.

Možná si všimnete, že za Kikim je semínko. Docela mě naštvalo, že ho nemůže vzít (bylo to velmi vzácné semínko), ale zase nevím jak by ho bral tlapkami

Začal hrabat díru a díra byla pořád větší a větší...

...až vyhrabal takovou jámu. Jen doufám, že do ní nikdo nespadne.

Rozhodl se počůrat jednu vílí prodavačku (Kiki, to se nedělá!)

Vidíte tu loužičku?

Re: Simí tvorba od Vivik

Kiki je boží

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
Odpověď na tento příspěvek od Vivianne
Ahoj, potřebovala bych poradit, dá se změnit název tématu?

Re: Simí tvorba od Vivik

Ano, jde to.

Klikni u prvního příspěvku na Více / Upravit příspěvek

a v kolonce Předmět si změň název

Re: Simí tvorba od Vivik

Vivianne
Děkuji.