Seriály z rodiny Queenů

Bri

Chyběli vám mimozemšťané? Jsou zpět!! :D

Bri
Takže s novým rozšířením se vrátili moji oblíbení zelení mimíci. A taky možnost nechtěného otěhotnění mužského simíka :D. Stačí si v observatoři dát možnost "Hledat pravdu", v noci následovat záhadná světla a už se vezete, tedy rovnou nahoru. Tentokrát vše probíhá kultivovaně, žádné zběsilé ubíhání potřeb se neděje, asi za dvě hodiny je po všem a simík je doma. Ovšem za dva dny se začnou projevovat příznaky a vy víte, že se TO stalo :D.
Seznamte se se Samuelem Draekem, lékařem, nyní již v pozici primář - průřez jeho pracovním dnem přinesu později, protože je to fakt makačka to hrát, tak jsem nějak neměla pořád čas fotit. Prostě být lékařem je náročné i ve hře, ale je to fakt zábava :D.

Takže po čtyřech dnech už to musel oznámit přítelkyni, která to vzala nadšeně.

Porodit jsme jeli do nemocnice, což je vtipné, vzhledem k tomu, že je primář. Každopádně teď můžete opravdu jet se siminkou až do nemocnice a reálně s ní porodit dítě ve speciálním operačním přístroji. Zde to vypadá takto:

A je to tady - je to malé a zelené a je to holčička :D.

Obdržíte certifikát pravosti - pssst, přísně tajný dokument :D.

Takže takto vypadá - ANO - opravdu kojící muž. :D.

Když miminko nechcete, odešlete ho zpět na jeho planetu.

Ovšem když si ho necháte, tak vyroste a vypadá takhle:

Je to opravdu roztomilá mimozemšťanka a obleček hezky svítí.

Nenechte se ale mýlit, toto dítě má speciální vybavení - možnost změnit převlek, tedy doslova "obléknout si člověka", takže se vám otevře tvorba simíka a vy si můžete vymodelovat dítě podle svých představ, obléknou ho atd. Já jsem vybrala tuto roztomilou holčičku:

Je to normální veselé dítě:

Milující objetí není na škodu:

Hned jsme jeli do obchodu a koupili si nové oblečení na oslavu - oblečení koupené v obchodě si váš simík hned na místě oblékne.

A tady je dětský pokoj. Ten mě vyšel na cca 25 tis simeleonů všechny tatínkovi úspory z přesčasů, ach jo. A že jich bylo. Musela jsem totiž vybavit nejen pokojíček, ale rozšířit a vyhnat dům do výšky, protože jsme se prostě do 2+KK nevešli :D

Tak doufám, že si s Denisou užuju ještě hodně zábavy, ráda bych s ní pak začala kariéru vědce. Prý bude možnost pro tyto mimozemské simíky otevřít červý díru na svou planetu, tak to jsem zvědavá a těším se :D.

Re: Chyběli vám mimozemšťané? Jsou zpět!! :D

Ahoj Bri,

nevyděs se, ale všechna témata jsem Ti přesunula do tvého prvního.
V koutku si každý může založit jedno své téma a v něm pak může předvádět cokoli ze své hry.

Název svého koutku si můžeš přejmenovat, pokud Ti původní název nevyhovuje.

A teď k tvým příspěvkům.

Jsou super, skvěle se u nich bavím a doufám, že ještě nějaké příběhy přibudou.
Bri

Škola

Bri
Odpověď na tento příspěvek od Bri
Základní škola Dvě srdce

Střední škola Elite

Bri

Re: Chyběli vám mimozemšťané? Jsou zpět!! :D

Bri
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ráda bych tvořila, ale odešel mi noťas - grafika, takže jsem se musela přesunout na starší stolák a je to holé utrpení!! Tak čekám, až mi kluci pořídí něco jiného, pak zase budu žhavit dráty :D.

Re: Chyběli vám mimozemšťané? Jsou zpět!! :D

Budeme se těšit
12