Seriály z rodiny Queenů

Bri

Seriály z rodiny Queenů

Bri
Ráda bych vytvořila pár seriálů z rodinného života mých Simíků, snad se budou líbit.
Bri

Můj oblíbenec Oliver Queen a rodinka

Bri
Tento příspěvek byl aktualizován .
Dvojčata

Oliver

Anne

Re: Můj oblíbenec Oliver Queen a rodinka

Jejda, opravdu fešák  a moc pěkná rodinka.

Snad se dočkám i nějakého příběhu. Mám je ráda, ale je jich jako šafránu
Bri

Tak dvojčata nám poněkud odrostla

Bri
Mark je fešák po otci a Lea je kočka - po mamince:D

A Mark hned zkouší svůj šarm na sousedovic holku a s úspěchem...

takže následují "techtle mechtle" v raketě jejího otce :D.
Bri

Pořídili jsme poněkud větší dům

Bri
Tenhle dům jsem tvořila dvě hodiny, je k mání v galerii jako "U jezera"

A protože Oliver je vášnivý rybář, tak hned po raním plavání vyběhl za barák

Bri

Pokračování

Bri
Teď momentálně jsme na dovolené, jak něco zpracuju, hned přidám.

Re: Pokračování

To je dneska mládež  auto už jim na tetle mechtle nestačí
Bri

Takový teen víkend

Bri
Protožek  Mark je dobrý bratr, podporuje svou sestru virtuozku.

Takže domluvil dvojité rande, Lea se snaží zaujmout druhou polovičku koukáním do nebe, zatímco Markova partnerka si odskočila, ale nevadí, přišla jiná dívka, takže - hurá do hovoru :D.

Partnerka se vrátila a Mark má teď dva objekty zájmu, to je přesně to, co miluje.

Jenže se připozdívalo, takže nakonec skončil s dívkou dvě. A tak zaútočil a hele, ona je z toho hned první líbačka...

Lein partner to zalomil a tak jí nezbylo, než dělat to, co umí nejlépe - přece nebude dělat bráchovi křena.

Takže se vrátili dom, protože už se fakt připozdívalo a dali si aspoň malou opékačku s rodiči vzadu za domem.

Nakonec triumfovala zkušenost a rozdali si to akorát tak rodiče :D.

Pokud se Markovi podaří dostat dívku 2 k techtlovacímu rituálu, tak přidám další sérii. Lea nějak nemá štěstí, asi došli teen kluci ve hře...
Bri

Dvě tváře Marka Queena

Bri
Odpověď na tento příspěvek od Bri
MArk je takový hodný, tichý chlapec. Pomáhá doma - myje nádobí, uklízí po rodině.

Taky si poctivě píše úkoly, protože udržet jedničku na střední není snadné...

Každý den poctivě pracuje na své budoucí kariéře baviče

Ovšem je tu i druhá stránka Marka: být borec, to je makačka :D.

Pak následuje příprava na rande.

ANO, jsi borec Marku !! :D

Takže jdeme na věc, Mark si pozval Jamii domů - bohužel dívka č. 2 se nějak nevyskytuje ve světě, ale Jamie je tu a je svolná :D.

Takže to rozjedem - líbačka...

která se evidentně líbí i druhé straně

Pozvánka na techtle do hvězdárny následuje...

A techtle proběhnou úspěšně!! :D Palec nahoru Marku :D

Mark je ovšem dvorný a dobře vychovaný, nabídne Jamii růži...

a předvede i svou vášnivou stránku.

Což vede k mechtlím - v posteli rodičů. Nebyli v tu chvíli ještě doma...

ovšem to se změnilo, když náš páreček nachytala mamina.

Neobešlo se to bez trochy křiku...

a následovala i přednáška o zodpovědnosti, kterou ovšem Jamie prospala :D.

Naštěstí se mamka uklidnila a Jamie posílena spánkem odkráčela do tmy... Ne tam Markův sexuchtivý apetit, který jistě bude rozvíjet i nadále :D.

Bri

Rodinná dovolená - den první

Bri
Odpověď na tento příspěvek od Bri
Poněkud vytuněná chatka Jezerní pohoda - provedeno v režimu Úpravy světa - podotýkám, že objekty nesmí být v tu chvíli obydlené.

Oliver jako profesionální sportovec je poněkud unavený z práce, takže velmi touží po dovolené.
Je to ranní ptáče a hned v pět ráno ho touha vyženě z postele a on si vyráží zaběhat.
Nevím, jak si tím odpočine teda...:D

V nádherné jitření krajině

neodolal touze zarybařit si, prý na hodinku :D.

Po třech hodinách se přivalily děti - po snídani a raním mycím rituálu.

a zatímco Oliver tahá mrazničku, jim se daří.

Takže Oliver znechucen ekologickým stavem místních toků vyráží na túru.

Pochytal nějaký ten hmyz...

(to je opravdu Dračí vážka nebo helikoptéra křížená s velbloudem? :D)

pokecal s medvědem, ze kterého se vyklubala těhotná Siminka...

a vrátil se osvěžen domů na trochu pozdní oběd.

Po obědě se rodina vydala do Parku žulové kaskády, což je národní park.
Mají tu dvě oblíbená rybářská místa.

Takže k jednomu rovnou zamířili.

Nachytali hromádku rybek a vydali se zpět ke svému dočasnému obydlí.
Po vší té přírodě si večer každý chvilku dělal to svoje.
Lea skládala hudbu:

Mark psal ty svoje výstupy:

Matka, jako poctivá šéfkuchařka, připravuje tábornický guláš nedocenitelné kvality:

Jenom Oliver toho nemá ještě dost a vyráží na večerní sběr bylin

a vychutnat si trochu samoty - přeci jen je to vlk samotář :D.

Nakonec se rodina sešla u táboráku, kde Mark dal k dobru nějakou tu odrhovačku...

a upekli si svorně odpoledne nachytané rybky.

Není nad čerstvě upečenou rybu, mňam :D.

V pozdním večeru, vlastně už noci, se hodí trochu pobýt u ohně.

Nakonec si rodinka dala sledování hvězd, aby se naladili do postele.

Tak dobrou noc :):):).

Re: Dvě tváře Marka Queena

Odpověď na tento příspěvek od Bri
Super překvapení k rannímu čaji

Díky za příjemnou zábavu
Bri

Re: Dvě tváře Marka Queena

Bri
Byla to trocha práce, ale jsem ráda, že ses pobavila, vždyť proto to dělám :D.

Re: Takový teen víkend

Odpověď na tento příspěvek od Bri
Mark vypadá u společného ohně dost převálcovaně...

Re: Dvě tváře Marka Queena

Odpověď na tento příspěvek od Bri
Jsem zvědavá na pokračování
Bri

Re: Dvě tváře Marka Queena

Bri
Protože ve hře prostě je akutní nedostatek teen Simíků, musela jsem natvrdo do dvou rodin přidat nové přírůstky. Prošla jsem všechny rodiny, co jsou ve světě i mimo něj a je tu jedna teen Siminka v mnou vytvořené rodině, to je ta Jamie,  jedna mimo svět - těžko k zachycení - a jeden teen Simík mimo svět, kterého jsme ani nepotkala. Takže pro seznámení Marka a Lei fakt málo prostoru. Takže chudák starý Langraab se stal najednou otcem, tchánem a dědečkem dvojčat holky a chlapce a stará dobrá Spencer - něco - něco dostala narychlo manžela a dceru a dva syny, aby bylo proboha s kým hrát :D. Tak snad bude mít Lea konečně možnost se s někým seznámit a Mark získá další pole působnosti  :D. Teď jsem byla stále na dovolené, takže přidám ty dva dny a dva dny jsem nehrála, protože mě skolila takový chřipajzna, že jsem měla vysokou horečku a to se fakt nedalo. Takže jak něco získám, hned přidá :D.
Bri

Rodinná dovolená - den druhý

Bri
Odpověď na tento příspěvek od Bri
Protože jsem vytvořila nové Simíky - potencionálně vhodné k seznámení s naší omladinou - pokusila jsem se oživit hru tím, že je pošlu zároveň s mojí rodinou do vedlejšího domku na dovolenou.
Rodina Spencerových - původní Siminka Olivia Spencer-Kim-Levisová, která se osamoceně nacházela ve světě v obrovském prázdném domě ve Vrbové zátoce, vyfasovala manžela, dvojčata Stevena a Mariu a jejich mladšího bratra Edmunda.
matka Olivia - původní ze hry

otec Samson - vytvořen

Dvojčata Maria - geneticky, vyšla skvěle

a Steven - fakt fešák, opět jenom genetika.

a lehounce upravený bratr Edmund - jenom barva očí barva očí nevyšla, ovšem taky kus.

Takže ráno plné očekávání začalo...

Lea se začala vyptávat matky na sex, protože lepší je být připravená...

ale nějak ten trapas neustála. :D

Takže ještě úprava před zrcedlem...

ano, jsem hezká, i zezadu to jde...

načež se celá rodina přenesla na návštěvu k vedlejší chatce v očekávání seznámení, zábavy a techtle mechtlování a otec statečně zaklepal.

Leč jaké zklamání - můj pokus nevyšel a v chatce prostě nikdo není...:(:( Zřejmě má hra vlastní hlavu. Takže budu doufat, že ty krásný kluky potkám ve městě, někde...

Takže se naše rodinka vydala do národního parku, protože se otes Oliver rozhodl vzít všechny na tajné místo k osamělému pousteníkovi.

a už jsou přeneseni všichni.

Děti vyrazily plny očekávání do poustevníkovi zahrádky, nevím, co čekaly že najdou, protože pěstuje jenom obyčejné věci, možná by ale po tom zklamání nějakým modelem nepohrdly :D:D:D.

Rodiče si družně pokecali...

Lea ulovila poslední hmyz do naší sbírky, který jsem nikde předtím nemohla najít...

zkontrolovala poustevníkovu chatku...

kde ale taky v celku nic zajímavého nenašla a pak se vydala za bratrem, který už vesele rybařil.

A ryby tu teda berou jako divý, pokud chcete mít kompletní sbírku ryb, musíte prostě sem.

Den pokročil a vodopád nádherně duhuje.

Dojít na tohle místo opravdu stojí za to. Už kvůli rybám, ale taky tu můžete najít jinak těžko nalezitelnou strašilku a vůbec hodně hmyzu na jednom stejném místě viz obrázek:

A ty scenerie jsou prostě překrásné. Škoda, že udělali jenom jedno aktivní místo na rybaření, je to hodně co nabídnout, taky na koupání je tu nádherná pláž, bohužel zatím neaktivní, snad to časem přidají.

Nádherný den :D:D:D.
Bri

Rodinná dovolená - den třetí

Bri
Protože se všichni už nudí, hlavně omladina - ani sms nechodí?

rozhodla se mamina uspořádat párkovou pařbu. Svolala pár přátel...

a akce se rozjela.

Nejdůležitější je prostě upéct párky nad ohništěm.

Když se rozhodnete pořádat tuhle párty, tak si nezapomeňte předtím pořídit přenosnou lednici, jinak nebudete moct splnit úkol s pitím.

Pak už se jen jedlo a kecalo.

nakonec úklid a odjezd domů už sem dávat nebudu.

Protože jsem to poněkud přehnala s počtem hostů a všichni se tak nějak motali a nikdo nechtěl dělat to, co jsem chtěla já - jako obvykle - skončila pařba jenom stříbrem a odměnou nám byla tato židlička - sedátko na ryby.

Tak jsem zvědavá, jestli si to fakt budu moct vzít na ryby a sednout si na ni a rybařit.
Ale ten nádherný vyřezáváný šachový stolek, který je za zlatou pařbu, prostě chci a určitě ho získám příšte :D
Papa lala u nového příběhu:D

Re: Rodinná dovolená - den třetí

Paráda
Dobře jsem se pobavila

Re: Rodinná dovolená - den druhý

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Bri
Skvelé

Tiež som sa skvelo pobavil
Bri

Hurá do zaměstnání se simíkem - OBCHOD

Bri
Odpověď na tento příspěvek od Bri
Tak jsem si koupila to nové rozšíření a řeknu vám lidi, vůbec nelituju!! Je to skvělé.
Jako první jsem rozjela obchod, udělala jsem si pekařství "ArtCafe U sester" , kde prodáváme pečivo a různé umělecké předměty, hlavně vlastní obrazy, sošky, ale i dekorace běžné ve hře. Je to teda záhul ze začátku obchod rozjet, simíci chodí, očumují a koupí řeba až za 8 hodin provozu. Ovšem pak chtějí nakoupit všichni naráz, takže běháte jak fretka. Takže doporučuju všem nejdřív simíka, který bude majitelem obchodu, vybavit vlastností "neunavitelný" :D. Nebo jsem prostě blokla potřeby a jela 24 hodin v kuse. Teď už jsem obchod rozjela natolik, že máme denní tržby cca 5-8 tis. Což je paráda pro rozvoj hry. Majitelem je jinak celá rodina, takže všichni můžou do obchodu jít, otevřít, dávat úkoly zaměstnancům - s těmi je ovšem potíž, protože si stejně dělají co chtějí - no prostě je lepší mít aspoň dva ovladatelné simíky, abyste zvládli nápor.
Zde pár obrázků pro představu:

Kavárna z venku

zevnitř

Majitelky - sestry Melody a Angelika. Melody je ještě v normálním oblečení, jsou krásné nové kousky a nové účesy, fakt povedené. Angelika už má pracovní oblečení, které si můžete ale vybrat podle libosti, včetně vytvoření uniforem pro zaměstnance.

Je potřeba se věnovat zákazníkům.

Takhle to vypadá v akci - nakupují.

Tato značka se objeví, když zákazník něco koupí, vy po tom zboží můžete bud doplnit, nebo prostě odstranit značku úplně a dát tam úplně nové zboží. Režim stavby zde plně funguje.

A toto je náš významný a stálý zákazník :D:D:D:D.

Tak to je jenom takový rychlý průřez. Příště průřez povoláním lékař, což je hrozná makačka, tak se těšte. :D:D:D:
12