Sebi - TS4

42 zpráv Volby
123
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Budem sem tam pridávať pár obrázkov za rodinu , za ktorú aktuálne hrajem

Momentálne mám pár - Ricka a Dianu , ktorý sú do seba navzájom veľmi zamilovaní

Žijú v malom dome v meste Vŕbia zátoka

Diana veľmi túžila po kravej rastline , o ktorej sa dopočula len nedávno. Jedna kamarátka jej poradila skvelú stránku s návodmi , kde nájde všetko čo bude potrebovať (viď stránka)

Zistila , že musí ísť na ryby do mesta , ktoré je vzdialené len pár minút vlakom.

Veľmi sa jej nedarilo , no potom už chytala malé ryby , potom väčšie a ešte väčšie

Veľmi sa potešila , keď vytiahla truhlicu so starými husľami ....

.... ale nebolo to to čo hľadala.
Po veľmi dlhej rybačke , niekedy nadránom , našla to čo potrebovala až v dvojnásobnom množstve a spokojne mohla odísť domov

Pokračovanie nabudúce ...
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Sebi, pár je skvělý, příběh se mi líbí, ale stránky ArSePo v počítači Simíků, to mne opravdu dostalo

To je pecka...
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Makysek1989
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
to jak sto tam dal do toho pc :D te nobrazek :D
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sonia
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Sebi já na to v noci koukala a říkám si, že je tam naše ArSePo. Vůbec mi nedošlo, že je to vlastně v hře

Zaujalo mě totiž tvé rybaření, protože na něj zrovna dělám návod.

To je moc hezké, děkujeme za tak pěknou pochvalu v počítači simíka
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ja vám tiež všetkým veľmi pekne ďakujem

EDIT: Je sranda čítať tie komentáre na FB
Ďakujem za zdieľanie
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Pokračovanie...

Keď Diana prišla domov, hneď semienko zasadila.

O pár dní.

Za pár dní sa toho udialo dosť...

Napríklad rastlina podrástla ...

Rick pozval Dianu na rande , kde ju požiadal o ruku ...

... toto nebudeme komentovať

A potom Diana zistila , že je tehotná! :)

Viem , že je to veľmi krátke  , ale nič zaujímavejšie sa mi počas hrania nestalo. Nabudúce to bude určite dlhšie a máte sa na čo tešiť

Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
A také, že se těším
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Po dlhej dobe sa späť hlásim

Ako je u mňa už zvykom, príbeh som znovu nedokončil, ale ešte dávnejšie som hru niekoľko krát preinštalovával pretože mi hra padala a vymazal som úplne všetko.. takže ani nemôžem pokračovať.
Ako náhradu tu budem sem tam prispievať nejaké obrázky z môjho hrania, poprípade moju tvorbu

... začnime

Tiež som si kúpil dodatok Get to Work a som s ním veľmi spokojný. Už len čakať a dúfať v dodatky v podobe Pets a Seasons

Dom nie je môj, kedže ja na stavanie nemám trpezlivosť a nápady

Ten pohľad stál zato

Moni, nakoniec som sa dočkal

Aktuálne hrám za mojich Simíkov -  súrodenci Erica a Crane (to, že to meno po anglicky znamená žeriav som zistil až potom  ) . Mimochodom ich oči som vytvoril tiež ja, ale skopíroval som ich len z obrázku, upravil a vložil do existujúceho package, takže ich už pokojne mohol tiež niekto takto vytvoriť a dať na stiahnutie.

Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Zatiaľ nemenovaná Siminka
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Sebi,  moc pěkné obrázky a oba Simíci jsou kouzelní

Opět jsem při pohledu na ně a zejména na něho, ztratila dech

Poslední, nejmenovaná Siminka je rovněž parádní

Záběr únosu je skvostný

Ráda bych si tvé sourozence stáhnula do hry...
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Ďakujem  veľmi pekne Moni :)

Dúfam, že moji Simíci ti už behajú po meste

Erica si už našla priateľa ...

... ktorý ju po dlhšej dobe požiadal aj o ruku

Svadbu mali v jednom podniku (na názov si nespomínam)

Neskôr mi došlo, že sa dá v podniku nakupovať a tak sa vzali len tak pri stoličkách  . Ale nevyzerajú, že by im to vadilo

K svadbe gratuloval aj jej brat Crane

Hostia sa taktiež bavili

Blížil sa večer a hostia začali pomaly odchádzať.

Počas ostatných dní práca volala

Nakoniec jej Crane dokázal vinu

Málo práce nemala ani Erica, ktorá musela navštíviť pacienta, ktorý volal do nemocnice. Netrvalo to dlho a Erica sa mohla vrátiť späť do nemocnice k pacientom

Ufóni nám napriek toľkým povinnostiam tiež nedali pokoj

Erica mala neskôr už dlhšie podozrenie, že sa s ňou niečo deje. Necítila sa chorá, preto jej napadla tá druhá myšlienka. Nakoniec sa odhodlala a urobila si tehotenský test...

ktorý nakoniec potvrdil jej myšlienky, že sa Erica čoskoro stane mamou

Dúfam, že ten výraz znamená nadšenie

Prechádzali dni, týždne a Erice sa brucho začalo zväčšovať. Nikto neskrýval radosť z príchodu nového potomka

Prepadali ju aj rôzne chute ...

... a jedného dňa to prišlo. Erica bude rodiť!

Ericu previezli do nemocnice a mali ste vidieť tú rodičovskú paniku Romana (jej manžel)

Začal nezvyčajný pôrod modernými technológiami

Dúfajme, že tá lekárka vie čo robí ...

Po nie dlhom procese sa Erice a Romanovi narodila zdravá dcéra

Hrdá mamička

Tu si už svoju neter drží Crane

Na záver ...

Crane nám niečo tají
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Paráda  skvěle jsem se bavila a jsem vážně zvědavá, co nám Crane tají...

A s miminkem mu to opravdu sluší
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
To som rád, že to aspoň niekoho baví

Crane sa znovu stretol s tou mimozemšťankou

A tá mu vysvetlila ako to bolo.

Crane sa vo svojom voľnom čase venuje vede a botanike. Niekoľko dní dozadu skúmal mimozemský materiál, ktorý tu pri pozorovaní Simíkov nechtiac nechal jeden mimozemšťan z jej planéty. Eva (mimozemšťanka, ktorá to Craneovi vysvetľuje) bola vyslaná aby Craneovu prácu zničila a vymazala mu pamäť. Lenže Eva nemala svedomie to urobiť, keď uvidela ako jeden pozemšťan môže byť natoľko vyspelý a mať taký potenciál (a myslím, že to nebolo len tým  ). A tak radu len presvedčila, že si misiu splnila, ale nesplnila. Mimozemšťania ako je ona majú povolenie chodiť na planétu Simíkov a zbierať všetky potrebné informácie o ich kultúre a živote. Preto ho môže hocikedy navštíviť bez toho aby bola sledovaná.

Crane absolútne rešpektuje to, kým Eva je a pre jej dobro svoju prácu napokon zničil  . Cranea trochu mrzela práca na ktorej dlho drel, ale na druhú stranu bol rád, že získal novú kamarátku, ktorá dokonca nie je z jeho sveta.
Crane a Eva sa už istú dobu poznajú a ich stretnutia a konverzácie o kultúre Simíkov či mimozemšťanov a možno aj iných veciach prebiehali/prebiehajú vždy, keď Erica a Roman neboli doma

Zábery z minulosti:

Pokračovanie:
Tu už máme Ericu, ktorá si užíva večerné kúpanie po robote

Nakoniec aj tak po náročnom dni v práci šli mladomanželia skoro spať

Crane v ten deň urobil zásadný krok, ktorý jeho život posunul na novú čiaru.
Dal výpoveď z práce.
V práci to zobrali celkom dobre a popriali mu veľa šťastia v živote

Neskôr ten deň šiel Crane za počítač a hľadal ponuky práce.

Nakoniec našiel skvelú robotu, ktorá mu vyhovovala a zamestnal sa ako laboratórny technik vo Vedeckom laboratóriu BudoucoSim.

Prešlo pár dní a Crane šiel do práce
Bol poučený o poriadku, čistote pri práci a absolvoval menšiu prax v používaní prístrojov.
Dúfam, že si niečo z toho aj v hlave odniesol

Pokračovanie čoskoro
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Už jsem dočetla. Musela jsem to vzít od začátu, protože jsem během pauzy zapomněla, co přesně bylo v první části
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Jarinka
Sebi,moc se mi líbí tvoji simíci a siminky,ráda bych je měla ve hře,ale nevím jak a kde je stáhnout.V Galerii jsem je nenašla,pod Sebi19847 se mi nic nezobrazuje.Prosím,napiš,pod jakým jménem jsi v Galerii a nebo nějakou jinou možnost,jak si ty simíky stáhnout.Moc ráda bych je viděla u mě běhat po městě.Děkuji
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Moni, pokúsim sa robiť pokračovania častejšie nech nezabúdaš

Ďakujem

momentálne sa volám Alecai-Sims, pretože tak sa volám aj na Tumblr.
Čo sa týka Simíkov za ktorých hrám, tých som nepublikoval do Galérie (ani žiadneho iného), ale pridávam sem odkaz na stiahnutie   . Nepublikoval som ich preto, lebo svojich Simíkov som vytvoril ja, len som použil nejakého základného z galérie a je tam preto na nich meno iného tvorcu. Ale napríklad Roman, toho som upravil priamo z hry, dokonca mal české meno a taktiež je na ňom meno iného tvorcu...

Súbory zložky Tray treba dať do priečinku Tray a všetko ostatné - package do Mods.

*Odkaz*

Ak si ich hocikto stiahne, prosím nevydávajte ich za svojich Simíkov a prosím nepublikujte ich nikde inde.
Ďakujem za pochopenie :)
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Jarinka
Odpověď na tento příspěvek od moni
Sebi,moc děkuji za odkaz na tvé simíky,už jsem si je stáhla a jsou nádherní.
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Tak to bude skvělé

Mojí hlavě se uleví
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Nie je zač a ja tiež ďakujem za pochvalu

To dúfam

Stále nemenovaná Siminka
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4