Sebi - TS4

42 zpráv Volby
123
Odpovědět | Témata

Sebi - TS4

Sebi
Mám pár pokusov za sebou , ale ani jeden sa mi nepáčil. Tento je asi najvydarenejší ...

Budem inak stále fungovať na Tumblr

Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sonia
Administrátor
Tak to je šťabajzna
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
To opravdu je. Je velmi zajímavá
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

ajame
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Má nádherné rty a takový zvláštní výraz v očích, krásná
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Ďakujem pekne všetkým
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sonia
Administrátor
Sebi jaké máš ID Origin, abych mohla najít tvé simíky v Galerii, prosím.
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Sebi19847 , ale ja mám iba jednu Siminku uloženú a to je Anna ... a aj to som ju nezdieľal
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Totodile7625
To obočie ide mimo mňa.
Inak simka celkovo sa mi v tvári veľmi páči. A hlavne oči má perfektné.
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sonia
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Sebi díky za ID, ale v Originu ani v Galerii jsem tě nenašla. Nemáš zakázaný profil?
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Áno , mám. Nastavil som ho , aby ho bolo vidno.

Ďakujem , je pravda , že to obočie je trochu zvláštne , ale ver mi , že lepšie pre ňu nebolo
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sonia
Administrátor
Požádala jsem tě na Originu o přátelství.  Galerii žádnou nemáš, neb tam nemáš simíky, že?
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Áno
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Prinášam svoj prvý výtvor - sako pre mužov

Chcel som aby to bolo trochu iné ako ostatné oblečenia, ale jak to vidím, predsa tie rukávy radšej zmením

Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Parádní práce  Nestačím kulit oči
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Ďakujem
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Ta první simka je 1000% úžas, ale ten druhý simík by mi v reálném životě nebyl asi moc simpatický
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Ďakujem

Plánoval som už dávnejšie menšiu "re-tvorbu" , ale ešte som sa k tomu nedostal
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Sebi sa hlási po dlhšej dobe

Nová Siminka ... nemá zatiaľ konkrétne meno , možno ju ešte upravím. Uvidí sa
S mojím tvorením Simíkov v Sims4 , som veľmi nespokojný , ale možno vám (snáď) sa budú páčiť

Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

moni
Administrátor
Je zajímavá a koukám, že už pracuješ s downy od hráčů
Odpovědět | Témata

Re: Sebi - TS4

Sebi
Áno , ale ešte sa mi ich nejak nedarí kombinovať
123