Sbírka rodiny

Charlottka
Dobrý den,ve hře jsem narazila ještě na několik věcí které mi nejsou jasné:Chtěla bych zkompletavat sbírku rodiny,ale nevím co jsou a kde najít mimozemšťany a pohlednice.Když jsem našla na obecních pozemcích např.citrónovník,borůvky atd. a chci ho sklidit,píše to,že nelze.Tak přijdu za týden.A zase to píše,že se to nedá sklidit.Tak přijdu zase a zase a zase a stále se to nedá sklidit,nevíte někdo,jestli někdy dozrají ke sklizni,nebo jak dlouhou dobu to trvá?

Re: Sbírka rodiny

Ahoj,

zkus na pozemku zůstat několik hodin a průběžně kontrolovat, zda už se nedá požadované sklidit. Alespoň tak se mi podařilo sklidit některé rostliny například na Lesní mýtíně. Zřejmě bude princip stejný na všech pozemcích...

Mimozemšťany asi budeš muset hledat ve vesmíru. Potřebuješ k tomu rakeru a ovládat dovednost raketovou vědu. Je to tedy můj odhad, ale kde jinde je hledat...

Re: Sbírka rodiny

Ještě k tomu sbírání ovoce a rostlin.

Sbírku můžeš doplnit tak, že z rostliny si vezmeš řízek a doma ho naroubuješ na jinou rostlinu. A až Ti rostlinu sklidíš, měla by se Ti objevit ve sbírce domácnosti. Navíc si ji pak můžeš i samostatně zasadit.

Řízek sebereš tak, že klikneš na uříznout.

Doma si pak vyber strom nebo rostlinu, klikni na ní a vyber volbu roubování a naroubuj na ní sebraný řízek.

Roubovat a sbírat řízky lze od 7. úrovně dovednosti zahradničení....

Re: Sbírka rodiny

Charlottka
Odpověď na tento příspěvek od moni
AHoj,děkuji moc,jste úžasní.Už jsem našla nějaké věci ve vesmíru,chcete poslat fotky?Opravdu se to sbírá letem raketou( a obyčejná nefungovala,musí to být ta co dostane jako odměnu za práci).Ještě jedna informace:granátové jablko se dá i chytit rybařením(lokace-kdekoliv na světě).

Re: Sbírka rodiny

Ahoj, obrázky sem klidně nahraj
Děkujeme. Je dobře, že naše práce někomu pomůže