Sárin kútik nápadov

11 zpráv Volby
Odpovědět | Témata

Sárin kútik nápadov

Sara54
Ahojte,som tu nová a tak som si založila tento kútik kde zdielam novinky v mojom simsku
Odpovědět | Témata

Re: Sárin kútik nápadov

ArSePo
Administrátor
Ahoj Sáro
Odpovědět | Témata

Re: Sárin kútik nápadov

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Sara54
Vítej Sáro

těšíme se na tvoje příspěvky
Odpovědět | Témata

Re: Sárin kútik nápadov

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Sara54
Vitaj Sára
Odpovědět | Témata

Re: Sárin kútik nápadov

Povichr
Vítám tě Sáro
Odpovědět | Témata

Video a podakovanie

Sara54
Dakujem vám všetkým čo mi napísaly :) A zato jedno video (nieje moje)
Odpovědět | Témata

Re: Video a podakovanie

Sebi
Zaujímavý hrad  . Chystáš sa  ho postaviť ?
Odpovědět | Témata

Re: Video a podakovanie

Sara54
Ano chystám

Potom vám odfotím
Odpovědět | Témata

Re: Video a podakovanie

Povichr
A já jsem zvědavá na tu princeznu, co v něm pak bude bydlet.
Odpovědět | Témata

Re: Video a podakovanie

Moninek
Taky tě zdravím, a těším se na tvé výtvory! :)
"Try and fail, but never fail to try"
Odpovědět | Témata

Sárin kútik nápadov

Sara54
Odpověď na tento příspěvek od Sara54

Pozvánka

8.3.2013 bude nový magazín !Budem tam dávať tipy,downloady,a vždy v novom diely bude nejaký darček na stiahnutie