Quantcast

Rostlinní Simíci

Nahlásit nevhodný obsah

Rostlinní Simíci

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Jak získat rostlinného Simíka...

1) Vypěstovat ho ze Zakázaného ovoce
v zásadě jediný jistý způsob jak ho získat a ani ten není úplně jednoduchý

2) Potkat ho ve městě
zřejmě se s ním spřátelit a pak ho nastěhovat k sobě domů - zatím neprověřeno, neboť ani za tři dny hraní se ho nepodařilo potkat. V případě dalších poznatků, bude tento způsob doplněn.

3) Sníst vypěstovaný plod Zakázaného ovoce
Pokud ze zasazeného semínka Zakázaného ovoce nevyroste Simorost, plod ovoce klasicky sklidíte a můžete sníst. Během několika hodin se Simík, který plod snědl, změní na Simorosta.

4) Udělat ze sebe pokusného králíka
k tomu je třeba navštívit Buscheovu vědeckou fakultu a stát se testovacím subjektem.
I když Moni byla statečná a nechala se testovat hned několikrát, kouzlo se nepovedlo.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Zakázané ovoce a rostlinný Simík

Rostlinného Simíka lze vypěstovat ze Zakázaného ovoce.
Otázkou zůstává, kde vzít Zakázané ovoce.
Moni k němu přišla experimentováním.

Potřebujete

Výzkumný pultík

Různá semínka

Klikněte na pultík a vyberte volbu
Experiment štěpení genů

Z nabídky vyberte semínko, které chcete pro experiment použít
(za předpokladu, že máte semínka ve svém inventáři)

Spustit experiment můžete také kliknutím přímo na semínko, které jste našli, pokud máte již schopnosti pro tento experiment.
Schopnos získáte po provedení prvního výzkumu ve výzkumném pultíku.

Pokud budete mít štěstí a experiment se povede, získáte Zakázané ovoce.

Doporučení

Pokud budete chtít více Zakázaného ovoce, opakujte experimenty než ovoce zasadíte a vyroste z něj Simík.

Poté co jsem ovoce zasadila a vyrostl z něho simík, nepodařilo se mi na daném pozemku za dva dny hraní a intenzivních pokusů, získat experimentem žádné další Zakázané ovoce.
Oproti tomu, když jsem první ovoce nezasadila a dál dělala pokusy, během asi deseti pokusů a čtvrt hodiny jsem získala další tři kusy Zakázaného ovoce.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Zakázané ovoce už máme a teď šup s ním do země.
Dobře se o něj starejte, protože na konci se může stát, že z něj Simorost nebude.

Jakmile dozraje, potvrďte volbu sebrat Zakázané ovoce

Objeví se oznámení o  adopci a výzva pojmenovat rostlinné děťátko.

A zde je výsledek

Po adopci se objeví ikonka Simorosta na ovládacím panelu.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Simorostí miminko

Simorostí batole

Simorostí školák

Simorostí teenager

Simorostí mladý dospělý

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Od batolete výše můžete Simorosta upravovat v CASu jako jiné Simíky.

Jednak volbou na šatník - navrhnout si oblečení
Jednak volbou na zrcadlo - změnit vzhled

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Schopnost komunikovat s rostlinami

Tuto schopnost mají rostlinní Simíci počínaje náctiletým  - mladým dospělým

A rostlince se rozhovor v tomto případě evidentně líbil

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

"Fotosyntetizovat"

Tato interakce umožní Simorostovi současně doplnit potřeby - energie a zalít.
Je dostupná jen za denního světla.

Pokud to uděláte v místnosti, nevadí. Simík půjde ven a pak akci provede.

Ve chvíli, kdy se mu doplní potřeby "energie a zalít", vrátí se do své původní podoby.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Rostlinní Simíci milují vodu.

Vodní rozstřikovače jsou pro ně jedinečnou a nikdy nekončící zábavou a rovněž rádi plavou.

Nenechte se zmást potřebou "Zalít"
Jedná se o běžné sprchování či koupání.

Díky Sebikovi je objeven nový způsob doplnění potřeby "Zalít"

Když si Simorost stoupne do louže, má možnost interakce - Vysušit louži.

Potřeby Simorostů

Potřeby miminka a batolete

Potřeby od dítěte výše

Z toho plyne, že Rostlinní Simíci nepotřebují jíst a chodit na WC.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Příspěvek pro doplnění později zjištěných informací.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Pokud se s námi chcete podělit o vaše zkušenosti a další zajímavosti ze života rostlinných simíků, budeme to od vás milé.

Bavte se.

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Sebi
Tak tu je pár

Rastlinným simíkom sa asi veľmi páči kočíkovanie cez pekné prostredie

Toto má batoľa , keď mu nič nechýba a je šťastné

Mám otázku:
Moja siminka Marly je na univerzite a malá Emily čo je na obrázku už mala dávno vyrásť , ale nevyrástla... . A keď som kúpil tortu , tak ani nepísalo "Sfúknuť sviečky"... prečo ? Je to preto pretože je na univerzite ?

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

A Emily zůstala doma? Já nehraji, ale pokud vím, tak v rodině, která zůstala doma by se nemělo nic změnit.

Projížďka se jí evidentně líbí

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Sebi
Nie Emily je s ňou na univerzite .. tam ju vypestovala  . A práve ma napadla ďalšia otázka . Keď je rodič , alebo dcéra , alebo hocikto doma a ten druhý ide na univerzitu , tak ako sa to hrá ? Ide simík na univerzitu a hraje sa len zaňho a ostatný sa o seba postarajú , alebo hrám za oboch a stále sa preklikavajú mestá (to asi nie alebo áno ?  ) ?

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Sebi
Otázka vyriešená a otestovaná  . Keď je dieťa .. tak príde opatrovateľka a hraje sa za simíka čo ide na univerzitu... sfúknuť sviečky + vyrásť je možné len doma.... buď je to nejaký chyba , alebo to tak má byť

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

3kolik
Podle mě to tak má být, když jsem měl půlku domácnosti na univerzitě, tak vůbec nestárli a když jsem se vrátil, tak byli ve stejné pozici, jako když jsem odjížděl :)

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Aby som ti ešte trošku pomohol Moni , tak som si pripravil videa z: Fotosyntetizovať , Komunikácia s rastlinou a bonus doplnená informácia Kvetinový bozk . Ospravedlňujem sa za kvalitu .. niesom expert v renderovaní videí , ale dá sa to spustiť v HD 720 tak dúfam že to bude lepšie.

Fotosyntetizovať

Komunikácia s rastlinou

Kvetinový bozk

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

DanGaga
SUPER VIDEA!
A co mě dostalo, je ta komunikace s rostlinou!!
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Díky Sebi  každá pomoc vítána.

Bohužel se na videa budu moci podívat až odpoledne doma a tak budu díky Tobě a skvělému hodnocení od Danka, celý den jako na trní (zvědavá)

Nahlásit nevhodný obsah

Re: Rostlinní Simíci

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od DanGaga

MenGaga napsal(a)
SUPER VIDEA!
A co mě dostalo, je ta komunikace s rostlinou!!

V poriadku Moni , keď niečo nové nájdem ohľadom rastlinných , tak znovu niečo pridám
123
Nahrávám ....