Roční období - upoutávka

V prodeji od 15. listopadu 2012

Konečně tu máme Roční období. Hurá!

Čeká nás koupání v oceánu, budeme nosit deštníky a simíci se mohou nachladit.

http://thesims.com

Zdroj všech obrázků je http://thesims.com

Re: Roční období - upoutávka

Vypadá to zajímavě...

Re: Roční období - upoutávka

Povichr
Moni, díky za video.

Je to skvělé. Hlavně ta novinka s deštníky. Jinak opakování TS2.

Re: Roční období - upoutávka

Neřekla bych  Interakce jsou jiné a přijdou mi zábavné, alespoň některé

Re: Roční období - upoutávka

Povichr
To jo. Ale taky se toho hodně opakuje z dvojky. Např. hřiště na bruslení.
Mohli tam dát sněžného muže.

Jsem zvědavá jak dlouho bude trvat určité období.

Re: Roční období - upoutávka

Tak něco se určitě opakovat bude a navíc ve videu asi zdaleko není vše, co bude ve hře. Alespoň doufám

Re: Roční období - upoutávka

Totodile7625
Ja by som povedal Majdi že dlžku období si budeme môcť nastaviť, tak ako dlžku života simov.
Inak ja nemám moc čo povedať, pretože som v nemom úžase. A iked' je to iba obchodná stretégia, teší me že ten dodatok výde už tak skoro.

Re: Roční období - upoutávka

Povichr
Možná máš pravdu. Asi to tak bude.

Re: Roční období - upoutávka

Re: Roční období - upoutávka

Limitovaná edice

zdroj: EA

Re: Roční období - upoutávka

ArtWork

zdroj:  EA

Re: Roční období - upoutávka

Re: Roční období - upoutávka

Já se na to opravdu, ale opravdu hodně těším

Re: Roční období - upoutávka

Povichr
Budou kvést kytičky. To je opravdu novinka. Vždy kvetlo jen to, co simík zasadil. Luční kvítí chybělo.

Re: Roční období - upoutávka

Re: Roční období - upoutávka

Moninek
Koukali jste na vysílání Maxisu? :) Můžu říct, že vidět roční období "v akci" ještě víc posílilo mojí natěšenost  Nikdy bych neřekla, že se mi bude mimozemšťan (společně s jeho lodičkou) ve hře až tak líbit, a milování v listí mě rozesmálo :) Jaké jsou vaše dojmy??
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Roční období - upoutávka

Dívala jsem se  A  s hromadou listí souhlasím

Re: Roční období - upoutávka

Povichr
Já to neviděla. Budu se muset kouknout. Měli jsme starosti s pejskem.

Re: Roční období - upoutávka

Povichr
Bude větší sranda s ufouny.

http://cz.thesims3.com

Re: Roční období - upoutávka

Díky Majdi
V živém vysílání to vypadalo opravdu dobře
123