Renča stavitelka

RebelkaGT
Ahojky všem. Jsem Renča a simíky jsem si moc oblíbyla a jsem ráda že jsem našla príma stranku kde se mužu dozvědět plno užitečních věcí. Protože mě moc baví stavět. Jak někteří už víte měla jsem nějaké problemy s počítačem. Ikdyž jsem se k Vám přihlásila už dříve teprve dnes  se konečně mohu přestavit. Také bych chtěla poděkovat Petce za krásného avatara kterého zatím používam.  Dnes zkouším na parcele postavit horu s vodopádem,  most s obloukem, prosklený suteren s bazenem kombinací s koupalištěm. I vjezd se mi povedl ale nějak se mi stratila voda. Takže vodu mam jen do pul suterenu. Nevím jak bych jí mohla mít zas až nahoře. Až se mi povede dát tu vodo do pořádku tak vám ukážu mé dílko.

Re: Renča stavitelka

Totodile7625
Ahoj Renča!
Podľa opisu to vyzerá parádne, určite sa teším na obrázky!

Re: Renča stavitelka

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od RebelkaGT
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Renča stavitelka

Povichr
Ahoj Rebelko.

Ráda si na tvé obrázky počkám.

Re: Renča stavitelka

ANDY
Vítám tě, Renčo! Těším se na tvou tvorbu, hlavně na obrázky.

Re: Renča stavitelka

Vlasta Drábková
Taky tě vítám. Taktéž se budu těšit.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Renča stavitelka

Odpověď na tento příspěvek od RebelkaGT
Tak my jsme spolu už komunikovaly, ale i tak Tě znovu vítám

Re: Renča stavitelka

Štěpán Filous
Taky Tě tu moc vítám.

Re: Renča stavitelka

RebelkaGT
Děkuji za hezké přivítání.

Re: Renča stavitelka

Ahoj Rebelko

Re: Renča stavitelka

RebelkaGT
 Ahojky všem nadčensum.
Asi jsem si vzala na začátek moc velký sousto   Tak zítra začnu fotit. Dnes jsem udělala stáj podle návodu. Zítra už bych měla udělat jen skleník. Jinak nejvíc mě dalo zabrat vybavení baráku. Voda naštěstí mi už neklesá :)  To sem si taky vymyslela takovou blbost postavit výtah do skály. No povedlo se ale né podle mých přestav .)  Zatím pa

[...]

Dva dny jsem zkoumala jak sem dát fotky. Už sem přečetla nápovědy a zjistila jsem, že to není tak jednoduché. Já na PC hrála převážně onlainovky. Taky mam stále problemy pochopit to sdílení furt se ptaj a já nevím jestly mam dát sdílení nebo ne. Takže Co jsem začla se simíky teprve vše se učím. Hlavně to tu máte perfekně vše napsané jak co dělat. Stáhla jsem si i nějaké programy na focení co jste tu doporučovaly. ale řeknu Vám pro laika je to síla. Proto mě tak všechno trvá :) Co jsem začla stavět ten dum tak jsem si ještě pořádně nezahrála. Je toho strašně moc naučení. Třeba stahování packu. Když to přepísknete a stahujete o život tak zjistíte, že je zas musíte smazat protože to hra nepobere. to samí se vzorama. Stavím, stavím pak chci změnit povrch desky a ouhle seklo se to :) tak zas musím najít vzory a vymazat. Ted mam problem třeba s rybama v bazenu ještě to budu zkoušet ale plácá se mi tam jen jedna ryba a nemužu zatím docílit aby tam plavala celá skupina. Ale je vydět, že mam zatím dobrý nervy že sem s tím nesekla.

Re: Renča stavitelka

RebelkaGT
No ve focení se musím taky zlepšit a něco více si o tom přečíst. takže tady jsou nějaké obrázky. Skleník jsem už nedělala aby mi to ten počítač utáhl.

Re: Renča stavitelka

Vlasta Drábková
Nevypadá to vůbec špatně
Líbí se mi to. Jsi šikovná.
Mám pocit, že máš moc velké fotky. Roztahuje to fórum. Povolená šířka je max. 800 px.
P.S. Fotky můžeš upravit v nějakém grafickém editoru.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Renča stavitelka

Ono to fórum neroztahuje. Ale ti, co mají malý monitor musí posunovat fotku posuvníkem

Takže lepší je fotky zmenšovat na šířku 800px

Re: Renča stavitelka

Renčo stáhni si Photoscape ten je na upravování fotek velmi šikovný a je v češtině.

http://www.photoscape.org/ps/main/index.php

Jinak když dávaš do hry downloady, dělá se to tak, že dáš jeden a vyzkoušíš zda nedělá neplechu a pak další a zase vyzkoušíš atd.  Je to opruz, ale nejlepší systém jak si hru ochranit před vadnými dowloady.

Sdílení Simíků ke stažení je návod tady: http://arsepo.blogspot.com/2011/12/jak-dat-simika-nebo-mazlika-ke-stazeni.html

Sdílení domu ke stažení:

2. varianta
http://arsepo.blogspot.com/2011/12/export-domacnosti-nebo-pozemku-ze-hry.html

U toho domu to uděláš až po hvězdičky (vynech tu výměnu) a pak otevřeš C:\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Exports
Tam ho najdeš a dáš ke stažení třeba na Mediafire nebo Ulož.to

PS: Ty online nové funkce je připojení k Simportu. Já osobně to nepoužívám a mám to zakázané.

Popis funkcí: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Aktualizace-1-31-td5533502.html

Simport: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Simport-td5547105.html

Re: Renča stavitelka

Odpověď na tento příspěvek od RebelkaGT
Určitě to vypadá velmi dobře ...

Re: Renča stavitelka

RebelkaGT
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
na to si ještě netroufám. Dávat donaldy. musím fakt dělat vše pomalu. Já vím proto zas tady hledam co s tím. mam pikaso tam se dá taky upravovat. Stahuju lecos a pak zjistím že jsem b... prostě vevšem nějak plavu. Takže jsem ráda za každou poznámku a připomínku. ještě vám sem dám fotky no já doufám že se naučím vše co nejrychleji abych vás pořád neotravovala s chybama.

Re: Renča stavitelka

RebelkaGT
No budu zatím zkoušet jak idealně dát mé fotky sem. Jsem prostě natvrdlá. Zatím se mi povedlo sdílet moje fotky na Google+ tam mam zatím všechny fotky co jsem dnes nafotila. Ale už tu sedím od 6 rána a zatím se zlobím jen s fotkama. Takže se omlouvám. Ráno se mi to tu povedlo a ted zas mi to nejde.

https://plus.google.com/u/0/photos/107567669910641828893/albums/5719676003561292721
123