Region Moravia

Nigueli
Tento příspěvek byl aktualizován .

Server: Evropa - východ 2
Celkem měst: 16
Z toho volných: 15 (zabrané/á část/i: 3)
Velká díla: 4
Z toho volných velkých děl: 4
Mapa: Titan Gorge

Popis: Moravia je region, který založila Via455 (tj. já, to je moje přezdívka na Originu). Ráda pozve do regionu s názvem Moravia kohokoliv, kdo Sim City aspoň trochu rozumí.

Jestli se někdo chce ke mně připojit, napište jako odpověď na tento příspěvek, do kterého prosím napište:
Jméno na Originu:
Proč se ke mě chceš připojit:

PS: Doufám, že jsem to tu napsala správně, i když by to tu mnělo být správně :D

Re: Region Moravia

Moc hezké to máš. Krásná pozvánka

Ještě napiš, na kterém jsi serveru.

Názvy serverů najdeš zde: http://www.simcity.com/cs_CZ/node/5895

Re: Region Moravia

Nigueli
Já jsem věděděla, že jsem určitě na něco zapomněla :D A děkuju ^^

Re: Region Moravia

Pozvánka se Ti opravdu povedla

Re: Region Moravia

Nigueli