http://modthesims.info/download.php?t=344655

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sunset Valley

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Re: Prázdné světy

Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Bože, Bridgeport je opravdu náherný. Jdu do něj. Udělám z něho  něco historického. Ideální pro mé hrady

Re: Prázdné světy

Jen se nediv, až to otevřeš bude ti stát ve městě Simina. Ostatní města jsou bez Simíka. Nevím proč v Bridgeortu je? Možná, že autor začínal prvně s  Bridgeportem a pak udělal až ty ostatní města.

Re: Prázdné světy

jako, že jí tam chudinku zapomněl ?

Re: Prázdné světy

Jak jí z toho města dostat pryč? Zabít jí?

Re: Prázdné světy

A ona je kde?

Až ho nainstaluji, tak to zkusím prozkoumat :)

Re: Prázdné světy

Stojí jak tam trubka u koše a schránky u jednoho prázdného pozemku

Re: Prázdné světy

Woodstock
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Prázdné světy

Simice překáží. Poprava nutná

Re: Prázdné světy

Odpověď na tento příspěvek od Woodstock
Woodstock napsal(a)
heh, vrazi.. kvůli jednomu simíkovi?
neboj, budu se ji snažit nezabít

Re: Prázdné světy

Totodile7625
Uznávam, ten prázdny Bridgeport je okúzlujúci.
( No nejak sa mi nehodí k tvojim hradom a zámkom ten most Moni ... )

Re: Prázdné světy

mosty jsou bohužel všude, s tím se nedá nic dělat...

Re: Prázdné světy

Totodile7625
Chcelo by to nejaký podobný veľký most, no v inom štýle.

Re: Prázdné světy

Myslím, že most v potřebném stylu nenajdeme...

Re: Prázdné světy

Vlasta Drábková
Pouze můžeme doufat,že snad v budoucnu vyjde svět,který by vypadal opravdu jako z minulosti.Já v to pevně věřím.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Prázdné světy

Povichr
Historické město fakt chybí.

Re: Prázdné světy

Marievil
Páni dlouho jsem hledala prázdné Sunset Valley a konečně jsem ho tady našla jupí.

Re: Prázdné světy

To jsem ráda Maruško :)
12