Prázdný svět

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
Jeden můj poznatek s umístěním vlastního vytvořeného pozemku uloženého v knihovně."F4"
na prázdný svět.Pokud vlastní pozemek chcete umístit i se zažízením domku,tak ho musíte dát na tu samou velikost pozemku.Pokud ho dáte na jinou velikost pozemku, a dáte položku "zařízen"
tak budete mít veškeré zařízení domku mimo domek a ještě k tomu bude vyset ve vzduchu.Zde zbývá jediná možnost a to,že veškeré zařízení dáte z pět ručně.Umístění parcely na jinou bez "zařízení" je v pohodě.

Re: Prázdný svět

Ahoj :)

Nevím, zda jsem Tě úplně pochopila, ale pokud ano, tak v mé hře se nic takového neděje.

Umístila jsem svůj pozemek z knihovny na různé parcely (stejné velikosti jako vytvořený pozemek) v prázdném světě a vždy bylo vše na svém místě. Žádné zařízení se z domu nepřestěhovalo ven ani nelevitovalo.

Na zkoušku jsem ho umístila i na větší pozemek a opět bylo vše na svém místě.

Tady je ještě obrázek světa. Všechny domy, co na něm jsou, jsou ten můj.

Nepoužil jsi při stavbě pozemku mod moveobjects?
Pokud ano, mohl by to možná být ten problém.

Re: Prázdný svět

Břetislav65
Ahoj,
 mod moveobjects nepoužívám.Ano,pokud pozemek dám na pozemek stejných rozměrů (30x20) na (30x20) tak je vše v pořádku.
Ale jakmile ho dám na větší, třeba na (40x30) tak to mám tak, jako na mém obrázku.
Tak nevím v čem mám problém.
Udělal jsem 10 různých pokusů s různými parcelami a výsledek byl stejný.
Bez zařízení ho můžu dát i na větší pozemek.
V původním příspěvku jsem to špatně napsal.Snad sem dá ještě někdo svůj poznatek.
Jdu hledat chybu dál.

Re: Prázdný svět

Často bývá důvodem jakýchkoli problémů neoriginální hra. Píšu to jen pro jistotu, kdyby to byl tvůj případ, protože potom problém téměř určitě nevyřešíš...

Re: Prázdný svět

Břetislav65
Hru mám orig.tak nevím.Zkusím přeinstall.

Re: Prázdný svět

Mně to udělalo taky a hru mám originál. Ta hra je zabugovaná. Je třeba čekat na opravy (aktualizace).

Re: Prázdný svět

Jak je vidět, jsem dítě štěstěny  Nemám s tím problém.

Re: Prázdný svět

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
Už jsem přišel kde byl problém.
Pokud používáte "tmex-moveobjects" od autora TwistedMexi, tak musíte vždy před umístěním menší parcely na větší,zadat "tm.moveobjects off "
nebo "tmex-moveobjects" odstranit.
Zařízení domu už nelítá ve vzduchu mimo dům.Můžeme ho klidně umístit i na větší parcelu.

Re: Prázdný svět

Je dobře, že jsi na to přišel, ale je to to, na co jsem se Tě ptala na začátku,
zda používáš mod moveobjects

Ptala jsem se proto, že víme, že dělá podobné problémy, ale když jsi napsal, že ne, tak už jsem se této kapitole dál nevěnovala.

Re: Prázdný svět

Břetislav65
Já jsem si ani neuvědomil,že jsem tam ten soubor přidal.Jinak to nepoužívám.

Re: Prázdný svět

Nic se neděje