Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

TE-Horses
Ahoj. Myslela jsem si, že jsem z toho konečně venku, ale ne. Musím se zeptat, protože mě něco strašně poutá u Blenderu a mě hrozně štve, když něčemu nerozumím!! ...

Takže abych začala.. Zaujal mě tento postranní panel, který je pouze u mazlíčků:

Detail:

Chci udělat pózu, jak kůň, dejme tomu, flémuje.. dobrá tedy, použiju výše zmíněný postranní panel...

S radostí z nové věci si pak uložím pózu, jak máte v návodu na blender..
A ono se to ve hře vůbec neprojeví.. ... Tak si říkám, co jsem udělala špatně.
Napsala jsem to jedné "Affce", co také dělá koňské pózy a říkala, že to mám uložit přes s3pe.. No tedy,
našla jsem si návod od kaleekalo, který dala na equus-sims fórum a je tam i ukládání přes s3pe. Udělala
jsem to, co psala a nechtělo se mi dělat pózu do poselistu, tak jsem ji dala do hry, dala "Pose by name"
a nejen, že na mě kůň zvedl ocas (zaujal základní pózu koňského rigu), ale zase se nic z nastavení
toho postranního panelu neprojevilo! Já už jsem z toho na prášky.. nevíte, co s tím?

Jinak přeji pěkný večer a ať simíci (a koně) jdou!
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

Ahoj Te

Na tohle bohužel neumím reagovat, protože jsem si Blender ještě ani nenainstalovala.
Až se objeví Sonia, snad Ti poradí, protože v něm dělá a i nějakou tu mazlíčkovskou pózu již také udělala

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

TE-Horses
Moc děkuji za reakci .. ráda počkám
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

Odpověď na tento příspěvek od TE-Horses
Já už nedělám pózy a už si toho moc nepamauji.

Ukládaní v s3pe je i u nás tady: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Poza-v-Blenderu-tp5709959p5709962.html

Jediné proč ti nefunguje je to, že jsi asi nezamkla pózu.

Viz Dokončení pózy a export: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Poza-v-Blenderu-td5709959.html

Stiskněte klávesu A a tím označíte všechny spoje.

Stiskněte  klávesu I a vyberte LocRot

Klik na File / Export / Sims 3 Animation

Zadejte název pózy a potvrďte OK .

Dodržujte správné prefixy. Každá skupina má jiný prefix.

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

TE-Horses
Moc děkuji! "Bohužel", pózu jsem zamkla, tedy alespoň, dělám to pokaždé. Momentálně to zkouším znova,
zda-li se nestalo, že by se nějaká část "nezamkla".. Zkusím zase ukázat výsledek... Jdu právě spustit hru.
Když jsem koukala na návody, nikdo s tím panelem nic nedělal, spíše ho "vykřížkoval" nebo jinak schoval
a dále tvořil jen se zbytkem. Docela mě to ale ničí, protože jednou jsem upravovala fotku a všimla jsem si,
že můj koník měl při póze pusinu přesně tak otevřenou, no vlastně tak vyceněné zuby. Přesně tady:

Pak mě už jen napadá, že když dám to "a", jako označit "all" - všechny body, že právě ony ty hodnoty
nejsou v bodech, protože se neposunuje s body, ale pouze s čísly :/ Bylo by to možné?
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

TE-Horses
Zase nic.. V blenderu taková:

----------
V simsu taková:

----------
Projevuje se všechno, kromě údajů v oné tabulce - panelu :/ Tak už jsem vážně v koncích...
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

Ten postranní panel se používá s největší pravděpodobností při animacích.

Pokusila jsem se narychlo udělat ten ohrnutý pysk jen za pomocí myši a klávesnice. Trošku jsem to zkazila, pravda, ale když si s tím trpělivě pohraješ, tak to půjde a pak to můžeš i normálně zamknout a exportovat jako pózu.

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

TE-Horses
To je hrozně pěkné! :))) Jsi moc šikovná.. A závidím Ti trpělivost se mnou :D Moc díky!  Něco podobného jsem si myslela, protože jsem v blenderu otevřela i jeden koňský "clip" - animaci pomocí s3pe a tam byl použitý právě ten panel.. Taky mě mátla ta kamera, která tu část panelu popisuje společně tedy s nadpisem.. Prostě moc díky, alespoň už v tom nemusím hrotit :)
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Póza v blenderu - k čemu toto slouží a jak to uložit?

Emilliana
Odpověď na tento příspěvek od TE-Horses
krásný kůň
I have a grand memory for forgeting...:)