Použití WC

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Použití WC

Ahoj, zkusil jsi dát wc na jiné místo? Nejspíše ho máš špatně umístěné a Siminka k němu nemůže.

Re: Použití WC

Břetislav65
Moni,už jsem vyzkoušel vše možné,dal jsem ho i doprostřed místnosti i stejně ho nepoužila.Tak nevím.

Re: Použití WC

To je způsobené mody.  Tady o tom píší.
http://sims4.crinrict.com/en/2015/04/issues-caused-by-mods/

Re: Použití WC

Břetislav65
už jsem na to přišel měl jsem tam mod
mrc_ToiletShowerBath_Preference.package

Re: Použití WC

Tak hlavně, že už Siminka může jít na wc