Potřebuji nastavit jiný jazyk(řeč)

nikaa.z
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat nevíte jestly jde nějak nastavit jiný jazyk když už to mám nainstalovaný? Můj příklad: mám The Sims 3 v němčině a chtěla bych to dát nějak do češtiny.
Nevíte někdo jak to udělat, když se mi to nechce odinstalovávat?

Děkuji

Re: Potřebuji nastavit jiný jazyk(řeč)

Zdravím

To bohužel změnit nejde. Jazyk se nastavuje při instalaci.

Takže hra se musí odinstalovat a nainstalovat.

Re: Potřebuji nastavit jiný jazyk(řeč)

nikaa.z
Aha. Tak děkuji

Re: Potřebuji nastavit jiný jazyk(řeč)

mija
Odpověď na tento příspěvek od nikaa.z
Vím že je to starší, náhodou jsem na toto téma narazila.
Pro případ kdyby byl někdo podobný jako já, přikládám návod (PS: Mě to funguje. ).
https://www.youtube.com/watch?v=gCp9wwD41tA
OriginID mirusjas

Re: Potřebuji nastavit jiný jazyk(řeč)

Díky