Poradna pro ostatní stavby

Re: Poradna pro ostatní stavby

adela026
Ahoj, prosím, jak se dá v TS3 postavit přehlídkové molo? Mě to vůbec nejde :D Promiňte, pokud to tu někde už je :)

Re: Poradna pro ostatní stavby

Píšeš sem dobře, ale návod zatím není. Třeba ti, ale poradí někdo ze stavitelů

Re: Poradna pro ostatní stavby

Totodile7625
Funkčné prehliadkové molo, po ktorom by sa simíci prechádzali a ostatný by im tlieskali, sa bohužiaľ vytvoriť nedá. No dá sa postaviť imitácia pomocou základou, pár osvetlení a stoličiek okolo toho.

Re: Poradna pro ostatní stavby

Odpověď na tento příspěvek od adela026
Ahoj :)

Najdu obrázek mola, které jsem postavila v roce 2009 a dám Ti ho sem.

Je to velice jednoduchá stavba...

Re: Poradna pro ostatní stavby

adela026
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Nene, nemyslela jsem funkční :) potřebuju to do soutěže, mě to totiž nešlo postavit. Vyvýšila jsem normálně terén do stejné výšky a když jsem na to chtěla dát podlahu, tak se mi to vždy "propadlo" na normálně rovnou velikost, jestli chápete, jak to myslím :D

Re: Poradna pro ostatní stavby

Totodile7625
Stačí ak postavíš dom bez základov a do neho postavíš základy do tvaru požadovaného mola. A vyzdobiť si ho môžeš už potom podľa seba.

Re: Poradna pro ostatní stavby

adela026
jo, tak to mě nenapadlo  děkuju moc

Re: Poradna pro ostatní stavby

adela026
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
já se zrovna snažila naaranžovat dřevěné konferenční stolky do tvaru mola, ale to s těma základama bude fakt jednodušší

Re: Poradna pro ostatní stavby

Totodile7625
Myslím si že áno.
Inak ak ide iba o fotku, tak na to molo potom môžeš postaviť simíkov a dať ich do rôznych poz, aby to vyzeralo realisticky.

Re: Poradna pro ostatní stavby

adela026
no to je právě do Miss Sims a siminka na mole je další kolo

Tak potom Ti doporučujuem mrknúť sem: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Pozova-ky-td4724631.html

Re: Poradna pro ostatní stavby

adela026
jojo, děkuju určitě mrknu

Poradna pro ostatní stavby

sany.subertova
najdu tady někde návod na moderní domy jako je třeba tenhle? http://www.youtube.com/watch?v=AZGTmt8wRRA

na fóru se moc nevyznám, na normálním blogu je to lepší, ale jestli to tu někde je můžete mě tam prosím přesměrovat, popřípadě mi pomoct a udělat nějakej návod?

Re: Poradna pro ostatní stavby

Ahoj

Celá finta ve stavbě domu, na který jsi dala odkaz, spočívá v kombinaci normálních výšek zdí  a snížených zdí.

Zde je návod, jak postavit sníženou zeď

http://arsepo.blogspot.cz/2011/08/rovna-strecha-ze-snizene-zdi.html

Zde je potom ještě návod s prvkem falešného patra s falešnými okny. Vhodný pro moderní domy.

http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/falesne-patro-s-falesnymi-okny.html

Re: Poradna pro ostatní stavby

sany.subertova
díky za radu, nakonec se mi to povedlo, ale při ukládání hry se to seklo a neuložilo, zkusím to znovu  a pošlu obrázek výtvoru

Re: Poradna pro ostatní stavby

To Tě lituji, také jsem to zažila a je to nepříjemné

Budu se těšit na obrázek

Re: Poradna pro ostatní stavby

Althalus
Ahoj, odbočuju ale mám dotaz: Nevíte jak se dá postavit škola? Jak vyšel nový dodatek Do Budoucnosti, tak já mám rodinu s dětma ale v Oasis Landing není škola a chtěl bych si nějakou vytvořit :D. Poraďte prosím jestli se to dá. Děkuju

Re: Poradna pro ostatní stavby

Althalus
A nebo, pokud by to nešlo, tak jen prosím: Jak se dá udělat ta smíšená budova? Třeba jako je nemocnice a výzkumná laboratoř zároveň.

Re: Poradna pro ostatní stavby

Odpověď na tento příspěvek od Althalus
Ahoj

školu si postavit můžeš. Nejlepší by bylo asi zvolit typ komunitního pozemku - vstup veřejnosti povolen

Na pozemek pak musíš umístit rabbit holes  (jen kobereček pro školu)

http://mysims3blog.blogspot.cz/2010/04/custom-rabbit-holes-by-cazarupt.html
123