Podlahy

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
Ahoj,přeji hezký večer.Mám jeden dotaz.V čem děláte texturu na podlahy?Nemůžu nic najít?
Děkuji za radu.

Re: Podlahy

Ahoj a děkujeme  Textury čehokoli se vytváří v grafických programech. Například Gimp, Paint.net, Photoshop, PhotoFiltre atd...

Téma s odkazem na Sims4 Studio jsem smazala. V současné době zde nechceme zakládat žádná témata související s vlastní tvorbou, dokud nebudou všechny programy k tomu vytvořené stabilní a nebudeme mít vše dostatečně prozkoumáno. Jakmile sem dáš odkaz na jakýkoli program, bude to spojeno s mnohými dotazy, na které v současné době nebude ArSePo odpovídat právě proto, že programy často nefungují , velmi často se mění verze programů a s tím občas i jejich funkce...

Re: Podlahy

Břetislav65
Děkuji za odpověď a za to studio se moc omlouvám.

Re: Podlahy

Neomlouvej se, nemohl jsi to vědět