Poštovní schránka

Vervada
Zdravím,
Mám problém se sbírkou pohlednice a sbírkou prvků. Nějak mi občas nefunguje schránka. Požádám o pohled a druhý den nic a když pošlu prvek geologické radě tak mi také pak nepřijde..nevím co s tím. Ale účty mi chodí samozřejmé pořád :D už jsem se pokoušela schránku i přemístit aby měl pošťák lepší přístup, ale beze změny...

Re: Poštovní schránka

A netrvá to třeba déle, než jeden den, než to přijde?

Re: Poštovní schránka

Odpověď na tento příspěvek od Vervada
Ahoj,

tady píší: http://sims4.crinrict.com/en/2015/04/sim-does-not-receive-any-mail/,

že máš vyměnit poštovní schránku, uložit hru  "Uložit jako" a pak úplně vypnout hru.

Až poté hru zapneš mělo by to fungovat.

Re: Poštovní schránka

Vervada
Moc díky vyzkouším to :)