Otázky z blogu

Re: Otázky z blogu

Dotaz: Mne sa tam nedá dostať, pretože ukazuje, že pozemok nie je na prenájom. Ako ho sprístupním k prenájmu?

Odpověď:

Je jiný postup, aby ses dostal na ten pozemek.

Vyrazit na dovolenou

Zde si vybereš jeden z těchto pozemků

Až budeš ubytovaný se simíkem, přes Cestovat se dostaneš na pozemek  Les Žulové kaskády.

Re: Otázky z blogu

Ahoj :) Ako si nastaviť tú komunitu v galérii? Ja som to pochopila len keď si dám origin tak to tam nemám ako ty :/

Nastavení veřejného profilu v Originu

Klik na EA Account Settings

Pak na  Privacy Setttings a tam si nastavíš Everyone

Dole pak klikni na Update

Re: Otázky z blogu

Jak zapnout facebook jak to je v tom nastavení píše mi to že nejsem přihlašena.

Je třeba mít povoleno vše on-line, viz obrázek.

Tedy nevím jaká aplikace tam má být. Mně se otevřel FB v  Chromu, ale vypadalo to jak na mobilu.

Takže jsem pak musela restartovat hru. Být Online i v Originu a pak se znovu přihlásit na FB přes TS4.

Tady je screenshot z FB/ Nastavení aplikací

Re: Otázky z blogu

Dobrý den. chtěl bych se zeptat kde najdu ten pozemek s tou pláží?

Re: Otázky z blogu

Dobrý den
vím že je to trochu mimo téma ale potřebovala bych pomoct…
když otevřu nastavení hry, tak kolonka hratelnost (nebo tak něco) mi nejde otevřít (prostě zbledla a nedá se na ni kliknout)
Co mám dělat ???
Předem dík za odpověď

Dobrý den, když spustíš hru, tak dokud neklikneš na: "Nová hra" nebo "Načíst hru", hratelnost je šedá. V "Hlavní nabídce" hratelnost nefunguje.

Hlavní nabídka

V "Hlavní nabídce" hratelnost nefunguje.

Načíst hru

Zde už hratelnost funguje.