Otázky

Re: Otázky

jana_m
Ahoj, omlouvám se, že píšu do tohoto tématu, ale jsem tu nová a nejde mi založit nové.

Mám otázku ohledně roubování, se kterým má moje siminka problém už od počátku, kdy jí bylo roubování umožněno. Nyní má zahradničení level 8 a stále trvá. Když uřízne výhonek na svém pozemku, má vidět z čeho to výhonek je a jde jí naroubovat na cokoli. Ale když najde na jiném pozemku (obecním nebo u někoho na návštěvě) rostlinu, kterou by chtěla, tak uřízne výhonek, v inventáři není napsáno z jaké je to rostliny a když dá roubovat, tak dělá jakože roubuje, ale nic se nestane a roubovaná rostlina vůbec naroubovaná není.

Nesetkali jste se s tím a jak to případně řešit? Ráda bych jí zařídila zahradu se všema rostlinama, ale tohle je celkem překážka. Kdyby aspoň na jiných pozemcích mohla ty rostliny sklidit, ale to jde tak v 1 z 10případů..

Mám vypnuté stárnutí, může to být tím? Vím, kravina, ale jiné změny nastavení jsem nedělala. Downloady nepoužívám.

Za rady děkuji

Re: Otázky

Ahoj,

no, sklidit je lze na jiných pozemcích vždy, musíš ale na pozemku vydržet co nejdéle a nebo se na něj průběžně vracet.

Pokud jde o problém s roubováním, neměla jsem ho.

Projdi si náš článek "První pomoc při nesprávném fungováním hry"

Projdi si také tyto naše články o zahradách  a zahradničení.

https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-vytvorit-uspornou-vynosnou-zahradu.html

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Zahradni-eni-td5716534.html

Re: Otázky

jana_m
Když se průběžně vracím, tak je rostlina stále ve stejném stavu, možná problém, že mám vypnuté stárnutí? Ale zkusím tam teda zůstat co nejdéle, třeba vyroste a půjde to.

Na ty články se mrknu, moc děkuji :)

Re: Otázky

Já jsem to vždy řešila tak, že jsem na místě, kde byla rostlina, kterou jsem chtěla sklidit, vydržela, dokud nedozrála nebo nevykvetla :)

Případně, pokud nechceš hrát poctivě, můžeš si vypomoci cheatem.
Podívej se na náš článek  Cheat debug v Sims 4

Re: Otázky

jana_m
Ehm, tak jsem to zkusila.. Včera večer jsem poslala siminku na sraz zahrádkářů a nechala ji tam dva dny, aby se urodily rajčata.. Keřík vyrostl, ale plody nikde. Tak jsem ji pak vyčerpanou poslala domů, hned jak dorazila, tak jsem hru uložila a vypla. Dnes jsem jí zapla a jen se to načetlo, přiběhl smrťák a umřela hlady :D
Tak jsem udělala jinou siminku, nastěhovala k ní do domu (ona si na vše poctivě šetřila a vydělávala a cena stejně klesala tak, že dům se zařízeným přízemím stála 17 tis) a bude pokračovat :D Snad tam aspoň bude lítat duch, když nic jinýho :D Teď už jí sebou dávám do inventáře jídlo :D

Za cheaty děkuji, já radši ať si to vypěstuje sama :) I prachy si musí vydělat a ze začátku mají moji simíci holobyt :D V životě taky nic zadarmo nedostanou :D

Re: Otázky

To je ovšem zvláštní, protože rostlina by nakonec měla dát plody nebo květy. Vypadá to, že Ti hra nefunguje úplně správně, tak jak by měla.

A jídlo v inventáři, to je opravdu dobrý tah

Re: Otázky

jana_m
Když jsem zkusila čekat na jiném pozemku, tak vše ok, ale když mají sraz zahrádkářů na Zaječím náměstí, tak prostě nic :D No co, mám novou siminku a ta stará jí tam lítá jako duch a vyžírá jí ledničku :D

Re: Otázky

Víš, že duch může být i členem domácnosti, případně ho lze vrátit zpět k životu?

Pokud ne, podívej se na tento článek.

https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/hrajeme-si-zijeme-s-duchy.html#more

12