Otázky

Charlottka
Ahoj,mám několik otázek:

Nevíte jak se staví mosty?

 Když jsem v nastavení hratelnosti zadala nestárnutí simíků a mám rozehrané dvě rodiny, nebude tá druhá na které nejsem, stárnout jako simíci za které jsem nikdy nehrála,nebo se to počítá jako hraní simíci?

Dá se rozehraná rodina nějak uložit do mojí knihovny?

V jedné rodině za kterou občas hraji zmizeli dva simíci.Ve všem co vytvořili je napsáno:Vytvořil:.............(Včeera se mi to stalo po druhé.):(

Re: Otázky

Pokud jsi dala ne, neměla by stárnout.

Mizející simíky opravila včerejší aktualizace
http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace-107280.html

Rodinu si můžeš uložit do knihovny.

viz tento návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/slucovani-rozdelovani-domacnosti.html

 Návod je o slučování a rozdělování domácností, ale z toho pochopíš jak je uložit do knihovny.

Na mosty ti později odpoví Moni.

Re: Otázky

Charlottka
Děkuji velmi a velmi moc,vždy jste jediní už od dob Sims 3,kdo mi dokáže poradit.

Re: Otázky

Tak to nás moc těší.  Děkujeme za milou pochvalu

Re: Otázky

Odpověď na tento příspěvek od Charlottka
Ahoj, pokud vím, tak mosty zatím stavět nejde. Ale jestli jsi někde viděla postavený most, tak mi sem dej obrázek a zkusím to prozkoumat.

Re: Otázky

Charlottka
Tento příspěvek byl aktualizován .

To jsou ty fotky mostů.Aještě poprosím o jednu odpověď:Když jsem si stáhla věci z ,,the sims resource"(TSR) a dala jsem to do složky ,,mods" a do ,,packages" tak hra nešla spustit.Nevíte někdo, jak to tam dát, aniž by s tím byl problém?

Ďekuji.

Re: Otázky

Které věci sis stáhla? Dej nám sem odkaz, prosím.

Re: Otázky

Odpověď na tento příspěvek od Charlottka
Podle obrázků to vypadá, že jsou dvě budovy spojené terasou...
Tím může vzniknout přemostění...

Zde je návod.

http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/stavba-mostu.html

Re: Otázky

Charlottka

Re: Otázky

Návod na instalaci máš dobře. Jinak návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-instalovat-downloady.html

Tyhle vlasy najdeš jako nový samostatný obrázek úplně dole. Viz šipka

http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-hair-hairstyles-female/title/highlighted-long-hair-2-variations/id/1258519/

Tyhle vlasy jsou recolor. Musíš najít stejný účes a pak hledat barvu ve vzorníku nahoře. Viz šipka

http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-hair-hairstyles-female/title/medium-cherry--long-wavy-classic/id/1256853/

Tady je to samé. Opět recolor a musíš je najít ve vzorníku. Viz šipka

http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-hair-hairstyles-female/title/subtle-ginger--curl-side/id/1256124/

Tady je to samé. Opět recolor a musíš je najít ve vzorníku. Viz šipka

Re: Otázky

Dům po stažení najdeš ve své Galerii pod Pozemky

V Úpravě světů ho otevři v Galerii, a přes pravé dolní tlačítko, viz šipka, ho vlož do hry. Musíš najít pozemek se stejnou velikostí, což je v tomto případě 40x30.

Re: Otázky

Natifia
Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Ahoj, mám dotaz, jestli na hraní the sims 4 potřebuji cd nebo stačí ho mít jen při instalaci? Naty

Re: Otázky

Ahoj :)

Stačí jen při instalaci.  Při hraní musíš mít zapnutý Origin, viz tento návod.
http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/origin-produktovy-kod-hry.html

Re: Otázky

Natifia
Tento příspěvek byl aktualizován .
A mám tedy další dotaz šlo by kdybych si ts4 půjčila od kamarádky? Naty

Re: Otázky

Můžeš.

Viz. níže - informace  EA

The Sims 4 můžete stejně jako další hry od společnosti EA spouštěné prostřednictvím klienta Origin nainstalovat na více počítačích.

V jednu chvíli však může být pouze jeden z těchto počítačů přihlášený k účtu Origin a aktivně hrát The Sims 4.

Re: Otázky

Může, ale porušuje licenční podmínky. Správně by měla mít svůj účet na Originu a svoji hru.

Re: Otázky

Charlottka

Ahoj,omlouvám se,že obtěžuji,ale stále mi odpovídáte na otázky,které jsem nepokládala já.Můžete se podívat,kdo je opravdu ten,kdo tyto otázky pokládá,děkuji .Já mám nick Charlottka  a ne Naty natifia,už mě to docela začíná zlobit,protože dotyčná se ptá stále na věci ohledně neoriginálních Sims a to já bych dceři nikdy nedovolila,vlastní Sims 3 i Sims 4 legální,děkuji.(Nebo j možné,že někdo zneužívá nick mé dcery.Ještě jednou děkuji,vím ,že jste úžasní,často jste dceři se hrou pomohli.

> Od: "Sonia [via ArSePo Fórum]" <[hidden email]>
> Komu: Charlottka <[hidden email]>
> Datum: 04.05.2015 11:23
> Předmět: Re: Otázky

Může, ale porušuje licenční podmínky. Správně by měla mít svůj účet na Originu a svou hru.

Pokud odpovíte na tento e-mail, vaše zpráva bude přidána do diskuze níže:
http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Otazky-tp5716762p5717266.html
Pro odstranění odběru z Otázky, zde klikněte.
NAML

Re: Otázky

Ale já reagovala na Natifiu, ne na Charlotu. Musela jsem to napsat, protože nechceme mít problémy. My piráty nepodporujeme.

Natifia to napsala do tohoto tématu, protože si myslela, že se zde kladou otázky. Dle data a hodiny je vidět komu odpovídáme. Vaše dcera se ptala naposled v září a dotaz od Natifii je až v květnu.

Možná by bylo lépe, kdybyste se, prosím, přihlašovala na fórum, a nečetla a neodpovídal přes e-mail. Pak vám bude jasné, proč tak odpovídáme.

Re: Otázky

Charlottka

Děkuji velmi za vysvětlení.Stejné věci jsem se bála i já,aby nebyl problém pirátství,protože dcera má všechny hry originál a jelikož mi denně začali chodit emaily od Natifie a pak odpovědi na její otázk od Vás,bála jsem se ,že např. někdo používá dceřin účet.Přeji krásný den a ještě jednou děkuji za vysvětlení a přeji Vám,ať nadále máte takto krásné a poučné stránky,které se moc často nevidí.

> [...]

Ale já reagovala na Natifiu, ne na Charlotu. Musela jsem to napsat, protože nechceme mít problémy. My piráty nepodporujeme.

Natifia to napsala to tohoto tématu, protože si myslela, že se zde kladou otázky. Dle data a hodiny je vidět komu odpovídáme. Vaše dcera se ptala naposled v září a dotaz od Natifii je až v květnu.

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Otazky-tp5716762p5717270.html
Pro odstranění odběru z Otázky, zde klikněte.
NAML

Re: Otázky

Děkujeme.
12