On-line randění

Povichr
Simíci teď mohou randit on-line.

Upravte simíkovi jeho profil na simsinternetě.

Simík si může prohlédnout profily dalších simíků.

Vyberte si a pošlete zprávu.

Přečtěte si zprávy.

Seznamte se blíže.

Re: On-line randění

Betka
Musíš mít the sims 3 snowtime?

Re: On-line randění

Povichr
Nemusíš. Je to novinka z RO a docela by mě zajímalo, zda to nepřibylo už při nejnovější aktuálce.

Re: On-line randění

Tak jsem to teď kontrolovala a moje Elvíra ani Valerián nemají interakci randit on-line, takže aktualizace to nepřinesla

Re: On-line randění

DanGaga
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
A když simík nějakou tu žádost přijme, tak jak se dohodnou na schůzce? (kde, kdy, v kolik...) To bude jak?  By mě zajímalo.
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: On-line randění

Nejdřív ho potvrdí on-line

Nový známý se objeví simíkovi ve schránce mezi přátely.

Nebo si daného simíka najde v profilu a znovu mu napíše zprávu. Tak roste jejich vztah.

Jednou se náhodně siminka Sára potkala se simíkem z profilu a sama od sebe se s ním šla ihned poznat.

Když si pokecali, tak se objevila tato zpráva.

Re: On-line randění

Co píše hratelný simík nejde vidět ani ovlivnit. Vidíme jen příchozí zprávy.

Re: On-line randění

Marievil
Wau tak já se na tuhle možnost moc těším. Protože mi docela dá problem se ze Simíky seznámit a tohle mi moc pomůže. Paráda.

Re: On-line randění

3kolik
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Rád bych doplnil, že randit můžete až s dospělým Simíkem, s teenagerem to nejde, alespoň tedy mě :)

Re: On-line randění

Povichr
Dobrá připomínka. Díky.