Obrázky a dojmy ze hry

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Pozemek s vědeckou laboratoří pro kariéru vědce

Sixam  - planeta mimozemšťanů

Re: Obrázky a dojmy ze hry

OnlyChicken
Zdravím, přátelé! Přináším mých prvních 14 fotek z prvního rozšíření pro The Sims 4: Hurá do práce!
Jelikož jsem dnes hrál asi možná tři hodiny, stihl jsem dojít k třetímu levelu kariéry doktora.
Musím ale uznat, že v tomto rozšíření je toho opravdu mnoho.

Nemocnice, kde bude váš Simík pracovat. A vy s ním!

Pán u "recepce" je dost vytížený. :D

První pacient dostává injekci. Aby se jí zmenšila hlava. Taková byla diagnóza. :D

Koukneme se pořádně na ty oči!

Vyšetření uší bylo v pořádku, jen jsou jaksi špinavé. :D

Odebereme vzorek pro analýzu. Simoanalýzu. :D

Nyní se nacházíme v nemocniční laboratoři, kde probíhá analýza vzorku od pacientky.

Nemocnými se to jen u recepce hemží, ale ...

... i doktoři jsou jen lidé, tak proč si nedát svačinku, pacienti počkají! :D

Mezitím si vzal na starost pacientku zkušený doktor. A přesně popsal, o co se vlastně jedná.
To stážista totiž neumí. Zatím!

Stážista smí mlčet, odebírat vzorky, měřit teploty a podat lék, který sám schválil doktor díky své diagnóze! :D

Po lécích následuje rentgen hrudníku.

Následně pak stážista odchází zkalibrovat samotný rentgen. A povede se!

A teď už nic nebrání tomu, aby byla pacientka kompletně zrentgenována! :D

To je prozatím vše. Zítra bych možná přidal další fotky :)

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Parádní
I já začala včera zkoumáním nemocnice a lékaře