Re: Obrázky a dojmy ze hry

U poustevníka

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Tábořiště a okolí

Re: Obrázky a dojmy ze hry

OnlyChicken
Zdravím přátelé! Tak se přidávám. Jako každý poctivý fanoušek, i já jsem musel mít herní balíček - The Sims 4: Únik do přírody. A musím uznat, že tenhle balíček je velice vydařený. Dnes přidávám obrázky přírody, zítra přidám obrázky mého Simíka, který jel na dovolenou na skvělé tři dny!

Snad vás obrázky potěší. Zítra přidám další! :

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Díky, obrázky jsou skvělé

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Re: Obrázky a dojmy ze hry