Obrázky a dojmy ze hry

Zde se s námi můžete podělit o vaše obrázky a dojmy ze hry...

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Tak tu je pár obrázkov ...

Moni , nepotrebuješ pomôcť s návodmi  ?

Re: Obrázky a dojmy ze hry

A první vlaštovky. Moc pěkné

Sebi, teď dělám na astronomovi a mám rozfocené plumboty a další věci, takže teď hned Ti neumím odpovědět. Ale promyslím si to během dneška, až dodělám astronoma   A děkuji za nabídku

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Dojmy zatím dobrý  Jen moje siminka si to nemyslí

Re: Obrázky a dojmy ze hry

V budoucnosti jsou simíci se dvěma ....

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Ve výtahu

Na parkovišti

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Odpověď na tento příspěvek od Sonia
Cestou z nočního tahu nás zastihlo svítání a je opravdu krásné...

Snaha o přípravu syntetického jogurtu...

Včera ve výtahu...

Dnes při vystupování z výtahu...

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Ani se nedivím, že upadl ve výtahu. Ten jogurt mu dal holt zabrat

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Re: Obrázky a dojmy ze hry

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .

Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Krásné večerní snímky Danku

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Jak je vidět, ani v budoucnosti není bezpečno

Re: Obrázky a dojmy ze hry

DanGaga
Podle mě se ufoun k tomuto dodatek perfektně hodí!!
Jinak díky, taky máš super fotky
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Díky Danku, a mimochodem, tohle je poprvé, kdy jsem se ve hře s ufouny setkala a kdy jsem viděla únos

Re: Obrázky a dojmy ze hry

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Sebi
Krásne obrázky všetci

Takže Anabeth sa nám zase zahrabala ...

Čo ten plumbot skenuje  ?

Laserové trio PlAn Cu (Plumbot , Anabeth , Cudzinec)

Vyzerá že je šťastný

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Jak nastavuje Plumbotovi nožku

Rej světlušek v Oasis Landing

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Sebi
Krásny obrázok svetlušiek vo večerno-zimnom prostredí  .

Re: Obrázky a dojmy ze hry

DanGaga

Simova potomčice!!

Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Obrázky a dojmy ze hry

DanGaga
Starší screeny

Zbožňuju tuhle nadzemku!

Potomčice dle mého gusta!!
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS
12