Obrázky a dojmy ze hry

moni
Administrátor
Odpovědět | Témata

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Sebi
Niektoré obrázky sú tu v mojich tvorbách: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Moje-tvorby-td5712309i220.html#a5713950

Našli sme morskú pannu Trigona Kinga  .

Moni bola veľmi zvedavá a tak pozvala Trigona na súš do jej hausbótu. Chcela sa dozvedieť všetky tajomstvá o morských pannách.

Moni bola Trigonovy veľmi sympatická a tak jej ponúkol chaluhu , vďaka ktorej sa mohla stať morskou pannou !  . Dlho to zvažovala , ale nakoniec bola pripravená obetovať polovicu svojho tela za rybie.

Tu je gif animácia premeny

Premena.gif <-----------

Odpovědět | Témata

Re: Obrázky a dojmy ze hry

moni
Administrátor
Tento příspěvek byl aktualizován .
Krásné  Jsem ráda, že je moje Siminka tak rozmazlovaná

První ponor a hned se musí objevit žralok

Siles a neznámý potápěč si z toho hnedle asi pustili do neoprenu - viz. modrý opar kolem nich

V pozadí si je ryba, která se jim smála, ale doplatila na to, nebot ji Siles hned chytil

Pohybovat se v blízkosti jeskyní či je prozkoumávat, bude asi dost nebezpečné.Chapadla budou patřit pořádné příšeře...

Odpovědět | Témata

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Sebi
Tak jej treba rybe jednej  ! A na to monštrum nech si dáva Siles pozor , aby nedopadol ako Moni  .

Ešte keď bola človek , tak ju napadol žralok ! Ospravedlňujem sa za fotku ... bolo to fotené v noci , snáď tam niečo vidno

Nakoniec vyhrala  . Najsmiešnejší bol ten jej povýšenecky postoj , že: Porazila som ťa    !

Výhoda morskej panny - ak je m. panna hladná , pokojne si chytí rybu a v oceáne/mori ju pokojne zje  . Inak dal som , aby zjedla morského slimáka s ulitou , takže netuším , z kade zobrala ten obrovský plátok rybieho mäsa  .

Tu som sa naozaj zľakol ! Keď hráte Sims na veľkom monitore a ešte na celej obrazovke , tak by ste sa zľakli tiež   ! To je len zmenšenina ...

Toto je nejaký divný príbuzný Nema

Odpovědět | Témata

Re: Obrázky a dojmy ze hry

Sonia