Obrázky a dojmy z Ročního období

Právě jsem se zamilovala do tohoto strašáka
Chci, aby obživnul...zkusím přemluvit čarodějnici Elvíru

Během festivalů si může simík nechat pomalovat obličej obrázky.
Valerián Bystrozor si vybral obrázek s dýní, který vypadá nejlépe

Malůvka s krocanem už není tak pěkná, ale proč ne :)

A nakonec klasika

Hrabání listí se líbí nejen Valeriánovi, ale i trpaslíkům :)

Prší...to vůbec nevadí...užijeme si všechny louže v okolí... :)

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Procházka městem MF z Obludária

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

To zasněžené město je úžasný. Nejradši bych se tam šla projít

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Jo, jen prolézt monitorem

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Padáme na bruslích

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Povichr
To video je legrační.

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Zima v Horských Lázních

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Vlasta Drábková
Úžasný screeny. To je prostě nádhera. ♥
Jsem naprsto nadšená z dodatku. Protože jsem už dříve psala, že tenhle dodatek si zahraju, tak zde je důkaz.

Opravdu jsem nadšená, když tu vidím zimní screeny. Těším se jak blázen :)

სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Dýně jsou naprosto skvostné

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Hrajeme si ve sněhu

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Jak tam sebou plácla

My jsme tomuhle říkali motýl.

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Musím říct, že jsem o svého selfa měla docela strach

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Povichr
Konečně jdu taky pařit.
Pěkné obrázky a video.

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

A ještě jedno video na téma ... Těžký život sněhuláka

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Horseland3
Odpověď na tento příspěvek od moni
Procházka v zimě

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Půvabná procházka

Zima je ve hře opravdu krásná

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Povichr
Horselande, díky za sdílený obrázek. Je moc hezký.

Re: Obrázky a dojmy z Ročního období

Horseland3
Odpověď na tento příspěvek od Horseland3
díky, o víkendu nafotím více obrázků a přídám je sem
123