Novinky

Nová sbírka  Hmyz

Nové objekty pro sbírku Zahradničení

Nové objekty pro sbírku Ryby

Nová kategorie společenských interakcí    Skupinové aktivity

Nové recepty pro vaření bylinných elixírů

Nové náladovky

Například

Nová dovednost Bylinkářství

Re: Novinky

Nové místnosti, nové objekty, nové oblečení

Například

Simíci mohou vyrazit na dovolenou do Žulových kaskád.

Na dovolené mohou zkoumat Les Žulové kaskády.

Současně mohou pátrat po skrytém místě  U poustevníka.

V noci může Simík sledovat hvězdy, ve dne mraky...

Re: Novinky

Aktivity u ohně...

Házení podkovou...

Tábornická výbava

Re: Novinky

Vyhrazeno pro další zjištěné novinky

Bri

Re: Novinky

Bri
Jo, Kaskády mě baví, ale v ostružiní mě ještě nic nenapadlo :D
Jinak ryby a bylinky už mám všechny. Je to hodně zábavný balíček, doporučuju všem :D.

Re: Novinky

Souhlasím, balíček je vydařený. Je to příjemné rozšíření herních možností...