Nové vlastnosti a další novinky

Tento příspěvek  zpracovala Povichr

Nové zaměstnání

Nové vlastnosti

Nová hudba

Přibyly komixy

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .
NOVÉ INTERAKCE:

Pobíhat na veřejnosti bez šatů

A simík poté bláznivě běhá!

Pozn: Cenzura se normálně objeví (já mám ve hře mód "proti cenzuře")
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

Povichr
Paráda MenGago. Díky, že nám pomáháš.

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

Odpověď na tento příspěvek od DanGaga

Nové celoživotní odměny

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

Povichr
Studovat se vyplatí.

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .
NOVÉ NÁLADOVKY:
Něco po sobě zanechat a Umělecké dílo ve městě

Závislost na telefonu, Abstinenční příznaky: bez telefonu a Studující šprt

V plné parádě, První kurz a První přednáška

Jen dílčí nezdar, Heuréka! a Útulný oheň

Školní hrdost
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

Díky Danku, skvělé náladovky

Re: Obrázky a dojmy ze Studentského života

Povichr

Promoční trpaslík