Nelze načíst hru

kubik1025
Nelze mi načíst hra. Toto mi to vždy napíše a když hru spustím přes origin tak tam nemám věci s dodatku Hurá do práce! :( Co mám dělat?

Re: Nelze načíst hru

To je tím, že špatně ukládáš hru. Hra se ukládá takto: http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

Jinak tady je návod na opravení hry a když to nepomůže, tak potom obnovení hry. http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

Re: Nelze načíst hru

kubik1025
Děkuji moc! :D Opravdu mi vždy pomůžete!!!

Dne 5. května 2015 20:27 Sonia [via ArSePo Fórum] <[hidden email]> napsal(a):
[...]

Pokud odpovíte na tento e-mail, vaše zpráva bude přidána do diskuze níže:
http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nelze-na-ist-hru-tp5717275p5717276.html
Pro odstranění odběru z Nelze načíst hru, zde klikněte.
NAML

Re: Nelze načíst hru

Rádo se stalo