Nefunkční uložená hra - nelze najít v hlavní nabídce

Nefunkční uložená hra - nelze najít v hlavní nabídce

TE-Horses
Takže, nevím jestli jste tu takové téma už měli, nebo jestli jste s tím už někomu radili, ale chtěla bych se
s vámi podělit o jednou takovou nepříjemnou zkušenost ve hře. Nic snad nezkazím, když to sem napíšu, při nejhorším se to smaže.

Takže abych začala.. Stal ose mi to, když jsem hru hrála dlouho a používala jsem jen [ctrl]+[esc] abych si
přepla třebak nakouknutí na internet apod. A takhle jsem ji měla rozjeto asi 4 hodinky. V mezičase jsem si
(když jsem si na to vzpoměla) "uložila hru jako" podle vašeho návodu na arsepo. Pak to ale přišlo! Hru jsem
chtěla hru uložit naposledy, abych odešla, dala jsem "uložit jako" a když jsme ukládala, ukázala se mi chyba 12,
o které jsem u vás na blogu taky četla. No řekla jsem si, že od posledního uložení jsem neudělala nic zásadního,
tak jsem to zkusila ještě jednou a pak jsem hru prostě vypnula bez ukládání. No ale pak mě na další den překvapila
nepříjemná věc. Když jsem si simsy šťastně znova zapnula, své uložené města jsem nalézt nemohla.
Měla jsem tam jen velmi starou hru v jiném světě. Když jsem si myslela že už je vše ztracené, uvědomila jsme
si, že nic nemůžu zkazit tím, že se kouknu do složky Saves, kam se hra ukládá. A hle, uložené hry, tedy jejich
složky tam byly, ale byla u nich nezvyklá přípona a jí byla .BAD, při čemž u těch starých světů byla jen .sims3.
Tak jsem se odhodlala udělat zásadní krok! Vymazala jsem příponu BAD aby zůstala jen .sims3 a pak?

PAK MI HRA NORMÁLNĚ ZASE JELA
"Když jsou dva na koni, jeden musí sedět vzadu." " - W. Shakespeare

Re: Nefunkční uložená hra - nelze najít v hlavní nabídce

Sebi
Super že si to sem dala  . Inak musím sa priznať že tu príponu BAD som skúšal vymazať , ale keď som spustil mesto išlo všetko ok , ale potom to prestalo pracovať... . Keby si chcela pohodlne chodiť na internet (facebook pravdepodobne , alebo niečo iné  ) tak tu http://arsepo.blogspot.sk/2011/11/obnoveni-puvodniho-nastaveni-hry.html je trošku nižšie nastavenie , ktoré mám ja .. neviem kto tento článok vypracoval , ale som mu za to nastavenie grafiky ohromne vďačný , lebo veľmi mi to zľahčilo prepínanie a kvalita je ešte lepšia keď to nieje na celej obrazovke

Re: Nefunkční uložená hra - nelze najít v hlavní nabídce

Návod "Uložení": http://arsepo.blogspot.cz/2012/08/ukladani-nacitani-hry.html

Ten návod jsem napsala, tedy spíše přeložila, abych vám pomohla. To, že to nefunguje není moje chyba.

Prostě tvůrci hry na to očividně pečou a hru nevylepšují, ale naopak.

Jinak já, když chci hrát a navíc být ještě na FB atd. hraju v okně.

viz návod zde:
http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/hra-v-rezimu-cele-obrazovky-nebo-v-okne.html

Tím, že přepínáš z celé obrazovky, hra zblbne. Dělá to i u Simcity.

Když chceš být zároveň na více místech, musíš hrát v okně. Nesmíš mít zapnutou hru přes celou obrazovku.