Nefunkční downloady

Re: Nefunkční downloady

carolinevanmill

Tak takovy problem mi to dela ve hre, ve vytvoreni simika vypadaji vlasy vsechny tak jak maji, pouze ve hre:( A stahuju vetsinou z tehle stranky:
http://sims4downloads.net/david-sims-newseas-tellme-hairstyle-converted/
POradte prosim:(Dekuju

Re: Nefunkční downloady

V mé hře vlasy vypadají normálně.

Více - příspěvek níže od Sonii

Re: Nefunkční downloady

Odpověď na tento příspěvek od carolinevanmill
V komentářích pod článkem se to řeší.
http://sims4downloads.net/david-sims-newseas-tellme-hairstyle-converted/

Je třeba mít v Nastavení hry/Grafika nastaveno Kvalita grafiky Ultra.

Taky nesmí být zatržen Režim notebooku.

Re: Nefunkční downloady

carolinevanmill
Ahoj, dekuju, ale ani tohle mi nepomohlo:( Jsem z toho nestastna:( Nevim co s tim, preinstalovala jsem i hru a nic:(

Re: Nefunkční downloady

carolinevanmill
Neee dobr:))) Uz to je v pohode jupiiiii, udelala jsem to nastaveni a pak jsem tu rodinu vystehovala a nastehovala zpatky:)))))) HURAAAAA, dekuju moc:)

Re: Nefunkční downloady

Není zač