Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Aby vám program Pose Pack Creator  fungoval, musíte mít nainstalovaný Microsoft .NET Framework 4

Program Pose Pack Creator  stahuj

Autor programu Simlogical

Instalace
Založte si složku Pose Pack Creator a do ní rozbalte stažený soubor Pose Pack Creator .rar ze Simlogical

Na plochu si pak odešlete zástupce tohoto souboru

Návod na Pose Pack Creator

1) Založte si složku Pose Pack

2) Vytvořte si thumbnail (náhledový obrázek) pro každou pózu, co jste vytvořili. Rozměry obrázku musí být 59 x 60 px

Thumbnail by měl být stejný jako název pózy.  Například a_Sonia_thum
Uložte jako .png

3) Otevřete program Pose Pack Creator  a najděte pózu, kterou jste vytvořili.

Je to soubor animation  <

4) Najděte thumbnail

5) Napište Název pózy. Tento název se nemusí shodovat přesně s názvem vaší pózy.
 Dále Popis pózy a nakonec vaše jméno.

VZOR

6) Klikněte na Add to List

Póza se objeví v okénku

 DŮLEŽITÉ

Pokud budete přidávat další pózu pokračujte opět podle bodu 2 až 6.

Pokud máte jen jednu pózu nebo už máte všechny pózy hotové,  pokračujte bodem 7

7) Uložte svou pózu

 Klikněte na Save Pose Pack

8) Zadejte název pózy

a uložte ji

Objeví se tato hláška , což znamená, že máte pose list na pózu už dokončenou

Pózu najdete ve složce Pose Pack

Hotovo a teď vložíte do složky Packages a můžete hrát

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Totodile7625
Soni, mockrát dakujem za ten návod!
Konečne viem ako na to.
Jak som písal na Fb, s tými .animation súbormi som mal trochu problém, ale podarilo sa to vyriešiť. Tak ešte aby to fungovalo.

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Soni, díky za návod. Jestli se dokopu někdy k pózám, bude se hodit

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Totodile7625 napsal(a)
Soni, mockrát dakujem za ten návod!
Konečne viem ako na to.
Jak som písal na Fb, s tými .animation súbormi som mal trochu problém, ale podarilo sa to vyriešiť. Tak ešte aby to fungovalo.

Jak vidím, tak funguje, že

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Totodile7625
Ano, funguje. Veľmi dobre.

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
Soni nemáš ten program ešte ? A poslala by si mi ho na email alebo cez facebook . Pretože mám niekoľko póz vytvorených ale ten program už na internete nieje , lebo som ho hľadal a hľadal a nenašiel a keď kliknem , na ten tvoj odkaz tak píše NotFound  . A ešte chcem sa spýtať či nespravíš mini návod na ten thumbnail ako ho urobiť , pretože urobiť by som ho možno vedel , len neviem ako ten súbor s koncovkou animation dať na package  .

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
Našiel som ten program

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Bezva

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
Síce je pravda že som ten program našiel , ale nemôžem urobiť thumbnail , pretože neviem ako dať animation na package aby som to v hre sfotil a spravil thumbnail na pose list

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Ďakujem , ale takto som to skúšal podľa iného návodu a nešlo mi to skúsim to ešte raz  . Len ja som zistil že mne to v hre neukazuje tu pózu a preto ju nemôžem odfotiť , takže kde ju mám hľadať ?

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

A máš stažený a nainstalovaný Poseplayer?

http://arsepo.blogspot.cz/2011/11/vse-o-pozovaci-pozach-od-petky.html

Jinak ten návod Póza bez pose listu je v pořádku a normálně to funguje.

ZDE je důkaz: http://se-sheet-sims-3.22190.n6.nabble.com/Poses-f2.html

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
Mám nainštalovaný pose player , tu mám môj kútik kde mám stiahnuté aj sfotené  http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Moje-tvorby-td5712309.html takže netúšim prečo moje pózy nejdú . Skúsim potrápiť internet alebo simsku a možno to pôjde

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Jestli děláš pozu v Milkshapu je tam více souborů. Jsi si jistý, že používáš správný soubor?

Musí to být soubor .animation

Zde máš příklad

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
Pózy robím v Blendery .

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Hele, já fakt nevím. Asi píšeš špatně název pózy.

Obávám se, že více už ti nejsem schopná poradit.  Asi jsi udělal někde chybu, ale to já nezjistím, nesedím u tvého počítače.

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
To nevadí aj tak ďakujem za rady  . Možno sa to nejak vyrieši a potom dám vedieť  .

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Moninek
Co mě tak napadá, když ukládáš novou pózu, začínáš název a_ (nebo podle toho pro koho ji vytváříš)? .. např. a_novapoza ? a tento název pak zadáváš ve hře po kliknutí na Pose Player -> Pose by name? Né ten, který zadáš když přendaváš animation na package..
Nebo se mi třeba ze začátku stávalo že jsem zapomínala na krok, kde se označí body stisknutím A, a následně I->LocRot, ale rovnou jsem exportovala, a místo pózy se mi Simíci změnili na obludky
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Sebi
ja som všetky pózy robil tak ako Sonia , a pre všetky pózy som dával p_Sebik_(napr póza Smile) čiže p_Sebik_Smile a potom som si uvedomil že to p je batoľa  a ja som to robil pre dospelých , ale to je len názov takže ... aspoň myslím....  a keď som do hry zadal názov , tak simici stáli a pozerali že čo to od nich pán vlastne chce

Re: Návod na pose list v programu Pose Pack Creator

Ty prefixy musíš dodržovat.

Každý to má jinak

p_     Tohle mají jen batolata

a_     Tohle mají jen dospělí Simíci

c_    Tohle mají jen děti

Nemůžeš dát p_  pro dospělého. p_ je JEN PRO BATOLATA.

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Prefixy-a-nazvy-rig-td5710278.html

12